Gå til innhold

Hunden min vil ikke ha tørrfor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min hund ville heller ikke ha tørrfor. Jeg lot bare skåla stå, og om natta etter jeg hadde lagt meg hørte jeg tyggelyder inne fra kjøkkenet. DA spiste hunden maten. Han ville ikke vise at han måtte nedverdige seg til å spise tørrfor, men gjorde det likevel når han trodde ikke jeg så det. At jrg dermed bler nødt til å fylle opp skåla igjen neste dag lot han som om han ikke så. Når jeg gikk ut av kjøkkenet gikk han inn og sjekket matskåla og gikk like skuffet ur hver gang. Og hver kveld hørte jeg at han gomlet i seg mat på kjøkkenet.

Gjest Duppeditten

Min hund ville heller ikke ha tørrfor. Jeg lot bare skåla stå, og om natta etter jeg hadde lagt meg hørte jeg tyggelyder inne fra kjøkkenet. DA spiste hunden maten. Han ville ikke vise at han måtte nedverdige seg til å spise tørrfor, men gjorde det likevel når han trodde ikke jeg så det. At jrg dermed bler nødt til å fylle opp skåla igjen neste dag lot han som om han ikke så. Når jeg gikk ut av kjøkkenet gikk han inn og sjekket matskåla og gikk like skuffet ur hver gang. Og hver kveld hørte jeg at han gomlet i seg mat på kjøkkenet.

Hehe har hørt at hunder er smarte, men dette tar kaka. :)

Hunden min er heller ikke særlig glad i tørrfor. Men om en blander det ut med litt smør, saus, middagsrester o.l. går det ned. Hunden min liker det også bedre om jeg bløter det opp. Blir hunden din sulten nok spiser den likevel. Voksne hunder greier fint en dag eller to uten mat i uken. Det er ikke slik at de må ha mat tre ganger for dag :-) Men litt snill er jeg. Det billigste foret har den kastet opp, gått forbi i dagesvis og dermed kjøper jeg ikke det lenger.

Men jeg ville latt skålen stå framme. Det er ikke alle hunder som kaster seg over mat... de venter til de blir sultne.

Oi, hundeverdenens svar på Tante Pose! :-)

Annonse

Gjest Duppetitten

Jeg ville heller ha gitt han Vom oghundemat eller Norwegian Polar. Smaker mye bedre,og er sunnere for hunden enn det tørrfor er. I tillegg er det billigere.

Har forsøkt Vom og Hundemat, det gikk rett ned i store mengder. Gir han nå Royal Canin Sensetive, og han elsker det. Mye mer lettvindt enn vom.

Har forsøkt Vom og Hundemat, det gikk rett ned i store mengder. Gir han nå Royal Canin Sensetive, og han elsker det. Mye mer lettvindt enn vom.

Men da ser du hva hunden helst vil ha ;O) Jeg liker å gi hunden min det han helst vil ha,og samtidig det som er best for han ;O)

De få minuttene ekstra det tar meg på en måned ofrer jeg for hunden min.

Gjest Dupptetitten

Jeg ville heller ha gitt han Vom oghundemat eller Norwegian Polar. Smaker mye bedre,og er sunnere for hunden enn det tørrfor er. I tillegg er det billigere.

Jeg er ikke redd for å gi han RC. Det er det beste tørrforet som finnes. Det renser tennene hans også. Det gjør ikke Vom og Hundemat. Det betyr mye.

Gjest Duppeditten

Jeg har hørt at det godt tørrfor er det beste for hunder å spise. Og bare det. (ikke menneskemat). Håper den innser realitetene og spiser det snart:-)

Ja han spiser som en hest nå. Liker det mye bedre enn Pedigree Pal hundepølse. :)

Annonse

Jeg er ikke redd for å gi han RC. Det er det beste tørrforet som finnes. Det renser tennene hans også. Det gjør ikke Vom og Hundemat. Det betyr mye.

Tørrfor renser ikke tennene i noen særlig grad. Det blir mye matrester av det som setter seg fast mellom tennene og forårsaker tannstein.

Det beste er V&H,med masse rå bein,kyllingvinger osv i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...