Gå til innhold

både skolemateriell og vanlig stønad?

Anbefalte innlegg

Har fått innvilget attføring, skolegang. Fikk for 3 dager siden penger til skolemateriell(6000). Men fikk ikke noe utenom det. Får jeg da bare dette beløpet denne mnd, eller skal jeg ha vanlig utbetaling i tillegg? Hvem tar jeg i så fall kontakt med? Trygdekontoret eller aetat?

Fortsetter under...

Hvis ikke jeg tar helt feil så blir skoemateriell sendt som en engangssum. Dermed kan det tenkes at den kommer for seg selv manuelt mens de ordinære pengene sendes atomatisk (batch-kjøring). snakk med trygdekontoret om de har sendt pengene, og/eller om du står på listen de har fått fra aetat over folk som skal ha utbetaling. Står du ikke der må du ta saken opp med aetat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...