Gjest AtHomeMom Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Eh ja - det er mer vanlig at du IKKE tror på den, enn at de gjør det. De fleste har vel gjennomskuet den svindelen lenge før 12 år? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Har ikke truffet noen 12-åringer som tror på julenissen, nei :-). De fleste avslører vel nissen i 6-årsalderen, om ikke eldre søsken har avslørt ham tidligere. Slik var det forøvrig også da jeg var liten, så dette er neppe nytt :-). 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Hvordan skal det gå med gud, julenissen og muhammed om folk slutter å tro på dem? 0 Siter
Sør Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Hva?? Finnes ikke nissen?!! Ikke fortell Siv Jensen! ;-) God jul til deg! Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Ikke fortell Siv Jensen! ;-) God jul til deg! Med vennlig hilsen God jul til deg også? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Ja tror Enda godt du tok et forbehold og brukte ordet "tror" Greit ikke å være altfor skråsikker om 12-åringenes forhold til julenissen. :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Hva?? Finnes ikke nissen?!! Daarlig gjort. Saant burde hatt "spoiler" i overskriften. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 *hehe* Det er vel heller mer uvanlig at 12-åringer tror på julenissen. Da snakker jeg om den amerikanske colanissen som kommer ned gjennom pipa med gaver. Fjøsnissen er noe helt annet og han finnes selvfølgelig, om noen skulle være i tvil om det. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Ja, det håper jeg da inderlig. 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Daarlig gjort. Saant burde hatt "spoiler" i overskriften. Helt klart! 0 Siter
laban Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 Enda godt du tok et forbehold og brukte ordet "tror" Greit ikke å være altfor skråsikker om 12-åringenes forhold til julenissen. :-) Dessuten var spørsmålet om hva som er _vanlig_. Det finnes helt sikkert _uvanlige_ 12-åringer også. God jul - med eller uten nisse! 0 Siter
morsan Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 Dessuten var spørsmålet om hva som er _vanlig_. Det finnes helt sikkert _uvanlige_ 12-åringer også. God jul - med eller uten nisse! Definitivt _uten_! :-) 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 Definitivt _uten_! :-) Har du hatt en fin julaften Morsan? 0 Siter
morsan Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 Har du hatt en fin julaften Morsan? I det store og hele, ja, men det er nå slitsomt å være vertinne for alle, da. Glad det er over. :-) 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 I det store og hele, ja, men det er nå slitsomt å være vertinne for alle, da. Glad det er over. :-) Det skjønner jeg godt ja. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 I det store og hele, ja, men det er nå slitsomt å være vertinne for alle, da. Glad det er over. :-) ''I det store og hele, ja, men det er nå slitsomt å være vertinne for alle, da'' Enig, jeg liker å feire julaften hjemme, men må si tiden 14-19+ var _vel_ travel! . For ikke å snakke om organisering av gaveåpning, som alltid er en utfordring når familier med ulike tradisjoner møtes (les: kaos). Og enkelte besteforeldre som er ørlite fornærmet etterpå fordi hverken barn eller foreldre har full oversikt over hva poden fikk av akkurat dem.... (og barna fikk noe sånt som 32 gaver hver). Jadda - god jul og sånt! Nå et ørlite glass rødvin ved pc'en før en forhåpentlig lang og rolig natt :-). 0 Siter
Parasoll Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 He he, her i huset er det lenge siden Nissen ble avslørt som hhv min far, min bror, naboen, meg osv. Men nissen _må_ komme på julaften likevel, ellers blir det ikke jul! Det gjelder forresten Nyttårsbukken også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.