Gå til innhold

Tenker dere at gaver skal være funksjonelle?

Anbefalte innlegg

Og ALT er teit og galt. er galt !! :( Driver og pakker presanger og det ser bare rart og teit ut alt sammen. Tror jeg dropper jula i år...

Men dette var egentlig ment som en undring fra min side, om hva folk tenker om presanger. Skal de være nyttige eller ikke?

Jeg gir helst bort gaver som man har bruk for, liker ikke å hverken få eller gi skapfyll. Hvis folk har veldig liten plass, gir jeg f.eks. ikke en svær ting som jeg vet de vil få problemer med å plassere/lagre.

Fortsetter under...

AneM1365380603

Samme hva jeg får, om det kan brukes eller ikke. Var kjekkest når ungene var små, at de laget noe til meg på skole/ barnehage varmet hjertet mitt, ting er jeg i grunn lite glad i.

Jeg er så glad for at de ikke lager dorullnisser lenger :o)

AneM1365380603

Haha..har ikke tenkt på det før :)

Kjekt med julepynt laget av barna, men disse dorullgreiene kan jeg styre min begeistring for :)

Da de eldste var små fikk vi ofte beskjed om å samle inn dorullkjerner. Nå blir de lagt der de hører hjemme - i søpla ;)

Annonse

Kjekt med julepynt laget av barna, men disse dorullgreiene kan jeg styre min begeistring for :)

Da de eldste var små fikk vi ofte beskjed om å samle inn dorullkjerner. Nå blir de lagt der de hører hjemme - i søpla ;)

Ja det var igrunn litt ekkelt å tenke på, har jo sikkert fullt av bakterier på seg,uff.

Jeg vet ikke hva de dorullkjernene har gått gjennom, så vil helst slippe dem ;o)

''Jeg vet ikke hva de dorullkjernene har gått gjennom, så vil helst slippe dem''

Dette sier vel mest om din fantasi! ;) Hva tenker du egentlig at dorullkjernene skulle ha gått gjennom?

AneM1365380603

''Jeg vet ikke hva de dorullkjernene har gått gjennom, så vil helst slippe dem''

Dette sier vel mest om din fantasi! ;) Hva tenker du egentlig at dorullkjernene skulle ha gått gjennom?

''Dette sier vel mest om din fantasi! ;) Hva tenker du egentlig at dorullkjernene skulle ha gått gjennom?''

*Hehe* Ja, jeg er beriket med livlig fantasi ;)

''Dette sier vel mest om din fantasi! ;) Hva tenker du egentlig at dorullkjernene skulle ha gått gjennom?''

*Hehe* Ja, jeg er beriket med livlig fantasi ;)

Tja. Jeg kan tenke meg et par ting. I hvert fall hvis det finnes en tenåringsgutt i huset. Har man løpetid i den alderen, så har man løpetid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...