Gå til innhold

1. juledag er kjedelig, 2. likeså

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns 1.juledag er deilig jeg :o) Ingen planer, bare slappe av. Sove lenge, nyte en god frokost,titte over alle presangene, se på tv :o)

Skrevet

Hvis du er litt oppfinnsom så kan disse dagen bli ganske bra :-). I tillegg er det en "kunst" å greie å ikke gjøre noenting, og likevel ha det okey :)

Skrevet

Nei, nå ligger jeg i senga med ribbe, tv, dol og angry birds på mobiltelefon så nå har jeg ikke tid til å kjede meg.

Skrevet

Nei, nå ligger jeg i senga med ribbe, tv, dol og angry birds på mobiltelefon så nå har jeg ikke tid til å kjede meg.

Angry birds er kjedelig. Prøv heller fruit ninja! Rekorden min der er forresten 662 (arkade).

Skrevet

Vi bare koser oss vi. :o)

Først lå vi utpå til klokka var 9:30 i dag, så sullet vi litt rundt og fyrte opp skikkelig før vi kjørte bort til svigers på en deilig julefrokost. Vel hjemme har vi nå spist deilig middag og skal bare late oss og sløve og spise godis resten av kvelden. :o) Vi har også være sammen ute i stallen og puslet med stativ til et fuglebrett vi skal sette opp i morra (måtte lime det først).

I morra skal vi ha svigers på middag, men skal prøve å komme meg ut en tur mens det er dagslys da. Og så håper vi å få opp fuglebrettet omsider, vi gleder oss til å kunne se det rett utenfor kjøkkenvinduet. :o)

Skrevet

Angry birds er kjedelig. Prøv heller fruit ninja! Rekorden min der er forresten 662 (arkade).

Angry Birds har fått kjempebra omtale da.

Skrevet

syns det er litt kjedelig idag jeg også.. Ingenting på tv og et tomt kjøleskap :P Tenkte hvertfall bunnpris var åpent idag, men neida :P

Skikkelig søndagsfølelse idag :/

Skrevet

syns det er litt kjedelig idag jeg også.. Ingenting på tv og et tomt kjøleskap :P Tenkte hvertfall bunnpris var åpent idag, men neida :P

Joker er åpent her hvor jeg bor. Helt til 22 også.

Skrevet

Kjøp deg en pizza, alltid min redning når jeg er alene og kjeder meg.

Skrevet

Joker er åpent her hvor jeg bor. Helt til 22 også.

Er det åpent? Er en joker ca ti min kjøring herfra. Men mye mulig det blir bestilt pizza i stedet :D

Skrevet

Den i lillestrøm og lørenskog er stengt så det ut til...

Dumt a. Sjekket de andre Joker-butikkene i kommunen og de andre har ikke åpent i dag. Bare jeg som er heldig.

Skrevet

Dumt a. Sjekket de andre Joker-butikkene i kommunen og de andre har ikke åpent i dag. Bare jeg som er heldig.

Hehe:) Da får jeg vel vente til mandag da :P

Skrevet

Er det åpent? Er en joker ca ti min kjøring herfra. Men mye mulig det blir bestilt pizza i stedet :D

Joker Kalbakken er åpen.

Skrevet

Joker Kalbakken er åpen.

Helt til 23 også. Jeg er imponert. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...