Gå til innhold

Kan de som er i himmelen følge med på hva vi gjø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjennomskuet?

Da får du slutte med det da vettu...

Jeg tror at de følger med på oss :)

Men av og til klør det sånn at jeg ikke kan la vær. Sånn har vel alle mennesker det? Hvis alle gjør det er det ikke noe å være redd for at de i himmelen skal se da.

Men av og til klør det sånn at jeg ikke kan la vær. Sånn har vel alle mennesker det? Hvis alle gjør det er det ikke noe å være redd for at de i himmelen skal se da.

Det gjør jeg da aldri, faktisk. Tror virkelig ikke så mange voksne mennesker gjør det.

Klør det så går man på tolaettet og tørker med papir eller tar seg en dusj.

Annonse

Jeg tviler på at mine forfedre sitter oppe i himmelen og studerer enhver runk jeg tar eller kommenterer enhver fjert jeg slipper.

Men i følge Martha har vi alle en kikker som til enhver tid står ved vår side. Må være praktisk hvis man er blotter.

Gjest Gjennomskuet?

Det gjør jeg da aldri, faktisk. Tror virkelig ikke så mange voksne mennesker gjør det.

Klør det så går man på tolaettet og tørker med papir eller tar seg en dusj.

Ok, da får jeg også gjøre det. Er iallefall mye mer hygenisk.

Jeg tviler på at mine forfedre sitter oppe i himmelen og studerer enhver runk jeg tar eller kommenterer enhver fjert jeg slipper.

Men i følge Martha har vi alle en kikker som til enhver tid står ved vår side. Må være praktisk hvis man er blotter.

Jeg så akkurat Martha på tv...Og du verden så vakker hun har blitt med årene! Hele dama stråler og lyser:-) Så noe MÅ være veldig bra rundt henne..

Jeg så akkurat Martha på tv...Og du verden så vakker hun har blitt med årene! Hele dama stråler og lyser:-) Så noe MÅ være veldig bra rundt henne..

Det er pengene hun tjener på å lure folk med "engle-skolen"!

Med vennlig hilsen

Det er pengene hun tjener på å lure folk med "engle-skolen"!

Med vennlig hilsen

Nei.. Man blir ikke seende slik ut av materielle goder:-) Til og med vidunderlige Harald Schwartz så ut som en grå mus ved siden av henne:-)

Annonse

Jeg vet. Så henne jeg også. Martha er litt som Sissel Kyrkjebø. De blir bare vakrere og vakrere med årene.

Jeg liker Martha. Tross noen snodige nykker. :)

Jeg vet. Så henne jeg også. Martha er litt som Sissel Kyrkjebø. De blir bare vakrere og vakrere med årene.

Jeg liker Martha. Tross noen snodige nykker. :)

Jeg tenkte også på Sissel Kyrkjebø. Hun ble vakrere etter skilsmissen, mener jeg og huske. Men nå har hun tapt seg litt igjen...:-(

Tror nok ikke det. måtte selv slå av livet i noen minutter nå nylig, og husker bare et svart felt, så det er lite sannsynlig at våre kjære avdøde har noe formening om livet tll de som fortsat lever i en jordbundet eksistens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...