Gå til innhold

Tips ø. Frisk treningsmusikk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Treningsmusikk" kan vel nesten ikke være annet enn musikken du liker?

For egen del må det jeg trener til være hardt- og tempofylt, og siden jeg også liker Metal trener jeg derfor stort sett til Thrash, Black eller Death. Hardrock/Heavy blir stort sett for rolig.

Siden du sikkert ikke vil trene til Bloodbath, får du velge ut tempofylt musikk innefor dine preferanser.

For øvrig trente jeg både i går og i dag. Måtte bare skryte litt. :)

Gjest I gang med trening.

"Treningsmusikk" kan vel nesten ikke være annet enn musikken du liker?

For egen del må det jeg trener til være hardt- og tempofylt, og siden jeg også liker Metal trener jeg derfor stort sett til Thrash, Black eller Death. Hardrock/Heavy blir stort sett for rolig.

Siden du sikkert ikke vil trene til Bloodbath, får du velge ut tempofylt musikk innefor dine preferanser.

For øvrig trente jeg både i går og i dag. Måtte bare skryte litt. :)

Må nok innrømme at jeg liker litt moderne full fart musikk, selv om det harde så helt klart funker til sitt bruk også her :P

Har endelig kommet i gang med trening jeg også. Prøver å få svømt en time to, til tre ganger i uka før jobb og har leid privattrener en del timer til å begynne med.

Og det funker.

Første timen med privattreneren gjorde at jeg ikke kunne gå i trapper etterpå, at jeg hang på gelenderet ned mot bilen, at jeg holdt på å spy på skifterom og i bilen på veg hjem, og at jeg var kvalm selv morgenen derpå. Dag fire i dag og jeg er fremdeles mørbanket.

Så det er vel ikke noe å si på innsatsen i allefall :S

Må nok innrømme at jeg liker litt moderne full fart musikk, selv om det harde så helt klart funker til sitt bruk også her :P

Har endelig kommet i gang med trening jeg også. Prøver å få svømt en time to, til tre ganger i uka før jobb og har leid privattrener en del timer til å begynne med.

Og det funker.

Første timen med privattreneren gjorde at jeg ikke kunne gå i trapper etterpå, at jeg hang på gelenderet ned mot bilen, at jeg holdt på å spy på skifterom og i bilen på veg hjem, og at jeg var kvalm selv morgenen derpå. Dag fire i dag og jeg er fremdeles mørbanket.

Så det er vel ikke noe å si på innsatsen i allefall :S

Det høres bra ut, men ikke start så hardt at du er drittlei etter tre uker. ;)

Gjest I gang med trening.

Det høres bra ut, men ikke start så hardt at du er drittlei etter tre uker. ;)

Har lagt hele min trenings-fremtid i hendene til min pt ;) Satser på at han vet hva han gjør, det virker i allefall sånn. Så får vi ser hva fremtiden bringer :P

Svømminga har jeg hatt lyst til lenge, derfor kjøpte jeg fri tilgang til badet samtidig som jeg ble medlem på senteret. Våkner fryktelig tidlig omtrent hver eneste morgen og tenkte det måtte være mye bedre å plaske nedi der på tidlig morgenkvisten enn å sitte lange tider med pc og kaffe.

Utrolig deilig å svømme kl. 06. om morgenen, men blir noget slakk på jobben etterpå da *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...