Gå til innhold

tur til Sharm El Shark på nyåret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror du hører om det hvis haiene fortsatt kverker folk i Egypts realityutgave av Haisommer, men tatt i betraktning hvor mange som bader i Egypt i året, og hvor mange som har blitt angrepet av hai, tror jeg du skal uroe deg mer for å drukne.

Statistikk er utrolig praktisk når man frykter ting. :)

''Turistmyndighetene i landet sier at svømming og snorkling fortsatt er forbudt langs en tre kilometer del av stranden, i området North Naama.''

Beroligende. Haien er jo ikke kjent for å forflytte seg over spesielt store områder. :)

''Turistmyndighetene i landet sier at svømming og snorkling fortsatt er forbudt langs en tre kilometer del av stranden, i området North Naama.''

Beroligende. Haien er jo ikke kjent for å forflytte seg over spesielt store områder. :)

Vi reiser om en knapp måned, og håper vi kan bade i Rødehavet.

Er jo litt av grunnen til at vi reiser dit..

Annonse

Vi reiser om en knapp måned, og håper vi kan bade i Rødehavet.

Er jo litt av grunnen til at vi reiser dit..

Klart dere kan bade. Det er mye muffens som lurer i fjerne strøk, og det er andre ting dere burde uroe dere over enn hai. Tenk deg hvor mange millioner mennesker som bader i farevann med hai hvert eneste år. Svært få blir angrepet, og de som blir angrepet blir ofte angrepet fordi haien tror du er en sel. I så fall spytter den deg bare ut igjen.

Husk heller på småting som å rense sår du får langt bedre enn du ville gjort i Norge. Bakteriefloraen i en del land er ganske lumsk sammenlignet med hva vi er vant med. Kjøp også noe antibac på apoteket sånn at dere enkelt kan vaske hendene før dere spiser, eller etter at dere har tatt i penger. Det er mer sannsynlig at deler av ferien blir ødelagt grunnet rennaræv enn hai.

Klart dere kan bade. Det er mye muffens som lurer i fjerne strøk, og det er andre ting dere burde uroe dere over enn hai. Tenk deg hvor mange millioner mennesker som bader i farevann med hai hvert eneste år. Svært få blir angrepet, og de som blir angrepet blir ofte angrepet fordi haien tror du er en sel. I så fall spytter den deg bare ut igjen.

Husk heller på småting som å rense sår du får langt bedre enn du ville gjort i Norge. Bakteriefloraen i en del land er ganske lumsk sammenlignet med hva vi er vant med. Kjøp også noe antibac på apoteket sånn at dere enkelt kan vaske hendene før dere spiser, eller etter at dere har tatt i penger. Det er mer sannsynlig at deler av ferien blir ødelagt grunnet rennaræv enn hai.

Ja vet du har rett, men det er dette med at det høres skumlere ut med hai da..

Men prøver å ikke la en urasjonell frykt ta fra meg gleden over turen :)

Ja vet du har rett, men det er dette med at det høres skumlere ut med hai da..

Men prøver å ikke la en urasjonell frykt ta fra meg gleden over turen :)

Jeg skjønner frykten, for jeg er også litt skeptisk til store rovdyr med lumske øyne, og dette kan hele verden takke Stephen Spielberg for. Aldri har noen film skremt flere mennesker fra fornuften enn Haisommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...