Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Her i huset blir det rakørret med poteter, løk, flatbrød og rømme 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Her i huset blir det rakørret med poteter, løk, flatbrød og rømme Nam! Har spist rakørret to ganger i jula. Det er så godt ) Men jeg bruker bare lefse, meierismør og løk til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Nam! Har spist rakørret to ganger i jula. Det er så godt ) Men jeg bruker bare lefse, meierismør og løk til. Det er snacks med lefse. Men til middag må jeg ha poteter, løk og rømme. Beste jeg vet, vært yndlingsretten min siden jeg var to år. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det er snacks med lefse. Men til middag må jeg ha poteter, løk og rømme. Beste jeg vet, vært yndlingsretten min siden jeg var to år. Jeg er ikke overvettes begeistra for det, men Datra kjørte i seg rakfisk i lefse med rømme og rødløk med stor appetitt på julefrokosten i fjor. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det er snacks med lefse. Men til middag må jeg ha poteter, løk og rømme. Beste jeg vet, vært yndlingsretten min siden jeg var to år. Huff! Jeger mer enn 20 gange så gammel og sliter fremdeles med å lære å like rakfisk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Jeg er ikke overvettes begeistra for det, men Datra kjørte i seg rakfisk i lefse med rømme og rødløk med stor appetitt på julefrokosten i fjor. Ingen av ungene mine liker det. Så jeg har det aldri nesten. Men siden jeg har besøk og ingen unger så var det en passende anledning. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Huff! Jeger mer enn 20 gange så gammel og sliter fremdeles med å lære å like rakfisk. Jeg tror det er litt sånn at enten elsker man det eller så kan man ikke fordra det. Nå ble jeg helt sugen her. Jeg vil ha nå. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det er snacks med lefse. Men til middag må jeg ha poteter, løk og rømme. Beste jeg vet, vært yndlingsretten min siden jeg var to år. Jeg har aldri smakt med poteter til, men det skal jeg jammen gjøre ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har aldri smakt med poteter til, men det skal jeg jammen gjøre ) Ja, det bør du prøve. Og så kan du be folk i rakfisklag med øl og akevit. Det er ingen av mine som liker det nå. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Ja, det bør du prøve. Og så kan du be folk i rakfisklag med øl og akevit. Det er ingen av mine som liker det nå. Jeg kjenner kun søstra mi av folk under 40 år som liker det. Så det blir ikke stort rakfisklag. Hehe 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Her i huset blir det rakørret med poteter, løk, flatbrød og rømme Hvor får man kjøpt rakørret? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 En salig steik (indrefilet), rosa i kjøttet og fornuftig mørnet, med hvitløksgratinerte poteter og stekte champignoner (eventuelt surra i fløte og sjalottløk). Enkelt og raskt, men veldig godt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Hvor får man kjøpt rakørret? De har rakfisk fra Valdres på Rema 1000. Ca 230 kr pr kg. Jeg syns den er veldig god ) 0 Siter
Gjest Klinkekula Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 De har rakfisk fra Valdres på Rema 1000. Ca 230 kr pr kg. Jeg syns den er veldig god ) Ok, takk, da blir det, det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Hvor får man kjøpt rakørret? Mine er også fra Rema. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Jeg kjenner kun søstra mi av folk under 40 år som liker det. Så det blir ikke stort rakfisklag. Hehe Det er ikke folk på over 40 heller som liker det nesten. De er utdødd. Men så finnes noen enkeltindivider som har greie på god mat da ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Vi skal ha lag her, så da blir det pinnekjøtt med kålrabistappe, svineribbe, Sundepølser og medisterkaker. Sauser, råkost og poteter til. Desserter blir Dronning Maud-pudding, multekrem og riskrem. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Vi skal samles en del av nabolaget, og alle tar med seg et par småretter hver til et stort tapasbord. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det er ikke folk på over 40 heller som liker det nesten. De er utdødd. Men så finnes noen enkeltindivider som har greie på god mat da ;o) I aldersgruppen 60+ så er det vel en del som liker det regner jeg med. Skulle ønske flere likte det så man kunne kose seg med det sammen med andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.