Gjest Klinkekula Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Kvinnfolket ønsker seg arven. http://www.kjendis.no/2010/12/26/kjendis/playboy/hugh_hefner/utenriks/14842025/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Man må bare like den mannen der! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 ''Kvinnfolket ønsker seg arven.'' TIpper de har solide avtaler i følge hvilke hun ikke får særlig av arven, dog sikkert en liten andel. Uansett kan hun sikkert leve godt i mange år på å ha vært fru Hefner. 0 Siter
Gjest gert ert Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Man må bare like den mannen der! Og for pokker, fru Hefner er rålekker!! Hadde gitt deng i om kona var 60 eller 160 år yngre enn meg så lenge hun var så pen... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Og for pokker, fru Hefner er rålekker!! Hadde gitt deng i om kona var 60 eller 160 år yngre enn meg så lenge hun var så pen... Jeg hadde gitt en god faen i det jeg også. De eneste menn som sier noe annet er gift og har den strenge kona ved sin side når temaet blir luftet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P) ''Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P)'' Jeg vil vel heller si at tang er det eneste jeg ville tatt i ham med... ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 ''Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P)'' Jeg vil vel heller si at tang er det eneste jeg ville tatt i ham med... ;o) Tror du har rett Lillemus ;-P 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P) nei, du er nok altfor gammal for selveste Hugh, togli;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 ''Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P)'' Jeg vil vel heller si at tang er det eneste jeg ville tatt i ham med... ;o) *knegg* 0 Siter
løvinne71 Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Og for pokker, fru Hefner er rålekker!! Hadde gitt deng i om kona var 60 eller 160 år yngre enn meg så lenge hun var så pen... Spørsmålet er vel ikke hva han ser i henne, men hva hun ser HAM.. Man skal være rimelig naiv hvis man ikke tror at pengene spiller en vesentlig rolle! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 nei, du er nok altfor gammal for selveste Hugh, togli;-) Ja, eldgammal! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.