Gå til innhold

Hugh Hefner (84) fridde på julaften.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Kvinnfolket ønsker seg arven.''

TIpper de har solide avtaler i følge hvilke hun ikke får særlig av arven, dog sikkert en liten andel.

Uansett kan hun sikkert leve godt i mange år på å ha vært fru Hefner.

Gjest gert ert
Skrevet

Man må bare like den mannen der! :)

Og for pokker, fru Hefner er rålekker!! Hadde gitt deng i om kona var 60 eller 160 år yngre enn meg så lenge hun var så pen...

Skrevet

Og for pokker, fru Hefner er rålekker!! Hadde gitt deng i om kona var 60 eller 160 år yngre enn meg så lenge hun var så pen...

Jeg hadde gitt en god faen i det jeg også. De eneste menn som sier noe annet er gift og har den strenge kona ved sin side når temaet blir luftet. :)

Skrevet

Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P)

Skrevet

Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P)

''Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P)''

Jeg vil vel heller si at tang er det eneste jeg ville tatt i ham med... ;o)

Skrevet

''Han er den peneste 84-åringen jeg har sett - det skal han ha.... men hadde nok ikke tatt i ham med tang engang (tror ikke han hadde tatt i meg med tang heller forsåvidt ;-P)''

Tror du har rett Lillemus ;-P

Skrevet

nei, du er nok altfor gammal for selveste Hugh, togli;-)

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Spørsmålet er vel ikke hva han ser i henne, men hva hun ser HAM..

Man skal være rimelig naiv hvis man ikke tror at pengene spiller en vesentlig rolle!

Skrevet

nei, du er nok altfor gammal for selveste Hugh, togli;-)

Ja, eldgammal! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...