Gå til innhold

Forelsket og søvnløs

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket ja

Nå må jeg bare skrive litt her. Jeg er så forelsket og betatt at det går ut over det meste for tiden, særlig om nettene. Får virkelig ikke sove, tenker kun på han hele tiden (ja, det var vel ingen overraskelse at jeg er hunkjønnet i denne historien). Hva skal man gjøre med sånt da? Han liker meg nok som en venn han kan ha litt kos med, vi har vært mye sammen, men tviler på han vil noe seriøst. Og jeg er for feig til å ta det opp, selv etter nesten et halvt år, men jeg forventer avslag. Trist.

Noen tips til meg? Mange har vel følt det sånn noen ganger. Han skulle ringe meg i kveld, men det gjorde han aldri, og nå klarer jeg ikke sove for tenk om han sender en sms.. Og jeg lurer også på hva han gjør.

Patetisk? Mulig.. Men forelskelse kan være det beste og det verste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358290-forelsket-og-s%C3%B8vnl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får snakke skikkelig med ham, og dersom han kun er ute etter en kosevenn bør du kutte ut kosen. Det er ikke sunt å ha et sånt forhold til en du er forelsket i dersom det ikke kan bli noe mer. Fortsetter du kosen (uten at det er håp om noe mer) kommer du til å volde deg selv mer smerte.

Dette vil han sannsynligvis forstå han også, dersom han vet at du er forelsket i ham.

Gjest forelsket ja

Du får snakke skikkelig med ham, og dersom han kun er ute etter en kosevenn bør du kutte ut kosen. Det er ikke sunt å ha et sånt forhold til en du er forelsket i dersom det ikke kan bli noe mer. Fortsetter du kosen (uten at det er håp om noe mer) kommer du til å volde deg selv mer smerte.

Dette vil han sannsynligvis forstå han også, dersom han vet at du er forelsket i ham.

Se der, var det virkelig andre våkne på denne tiden av døgnet? Men du har selvfølgelig helt rett, og hadde en venninne vært i samme situasjon som meg, så hadde jeg rådet henne til å gjøre akkurat det du råder meg til nå. Så fornuften er der jo et sted langt der inne. Det er bare så vanskelig når det er en selv.

Se der, var det virkelig andre våkne på denne tiden av døgnet? Men du har selvfølgelig helt rett, og hadde en venninne vært i samme situasjon som meg, så hadde jeg rådet henne til å gjøre akkurat det du råder meg til nå. Så fornuften er der jo et sted langt der inne. Det er bare så vanskelig når det er en selv.

Det er nok betydelig enklere å gi andre råd enn å følge egne råd selv, ja.:)

Gjest forelsket ja

Jeg så en forløsende film i går

He is just not that into you.

Eller på norsk: Han er faktisk ikke interessert.

Anbefales. Morsom og ikke så lite lærerik.

Jeg har faktisk sett den for en stund siden, og det er jo veldig sant. Kanskje jeg får sette den på igjen en dag, for dette går ikke mye lenger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...