Gå til innhold

Mitt superspennende romjulsliv, Del 1.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

22

• Angustia

10

• morsan

9

• frosken

7

Mest aktive i denne tråden

Leste del 2 også, og jeg konkluderer med at du har hatt en atskillig mer interessant dag enn meg. Det mest spennende som har skjedd her er at jeg var nær ved å mose et par tær på det gode beinet også. Det kunne vært interessant å vite hvordan man går med brukne tær på begge føttene, men det vet jeg altså fortsatt lite om.

Ananasringene skulle sikkert bli til smoothies, eller så hadde du planer om å teste ut ananasdietten.

Synes det var litt pinglete av deg å ikke stille opp på badebildene da. DEN historien kunne blitt en dolklassiker:)

Når du vurderer å abonnere på iForm, så kan du jo minne deg selv på alle ananasringene. Du trodde sikkert du gjorde et kupp da du kjøpte dem også...*s*

Forøvrig legger jeg merke til at du ikke nevner din nye venn med et ord; den du var så begeistret for i går. Betyr det at dere allerede ikke går overens?!?

Nei, Ananas har ikke ringt meg.

Men jeg var på en superspennende utflukt. Først tok jeg buss til bokhandelen sammen med en gjeng engelskmenn og en mann med cowboyhatt som nøs fryktelig høyt, så det hørtes ut som han sa HYSJ! til noen barn som satt forran, så alle snudde seg og så på han.

Etter å ha kjøpt bøkene for ikke mine penger og en liten feilpriset notatbok fra moleskin, traff jeg en måke. Jeg syns alltid det er litt komisk når de store måkene trasker rundt i byen. En unge, (nok en gang engelskmenn,) fikk beskjed om at Dont bother the Seagull. Det høres så mye penere ut enn måke.

Så kjøpte jeg kaffe og gikk i frognerparken. Mange fine statuer, ok, men hva med å ta på seg litt klær. Da ville jeg ha likt dem bedre.

Deretter dro jeg til Bygdøy for å rekke solnedgangen. Rakk den akkurat ikke, men så en rød himmel og hørte litt på stillheten på nudiststranda, (som jeg ikke er på om sommeren, bare så det er sagt).

Fikk så tilbud av en villmann med kamera, tror det må ha vært uteliggerversjonen av julenissen, om jeg ikke hadde lyst til å ta et bad fordi han trengte modell. Det sa jeg nei, takk til. Helst ikke i dag.

Mm. Så møtte jeg en hund som lot seg klappe. Etterpå tok jeg buss igjen sammen med villmannen, som fremdeles syns det var dårlig gjort at jeg ikke ville stille som modell.

Så reiste jeg hjem.

Lurer på hva jeg skal ha til middag. Ble visst ikke langvarig mett av en boks Anansringer og en pepperkake.

*LOL*, herlig lesning!

Du må starte en blogg, cathlin! Om du allerede har en, vil jeg gjerne ha adressa :-)

Leste del 2 også, og jeg konkluderer med at du har hatt en atskillig mer interessant dag enn meg. Det mest spennende som har skjedd her er at jeg var nær ved å mose et par tær på det gode beinet også. Det kunne vært interessant å vite hvordan man går med brukne tær på begge føttene, men det vet jeg altså fortsatt lite om.

Ananasringene skulle sikkert bli til smoothies, eller så hadde du planer om å teste ut ananasdietten.

Synes det var litt pinglete av deg å ikke stille opp på badebildene da. DEN historien kunne blitt en dolklassiker:)

Har du satt tærne i en rottefelle tidligere i julen?!?

Jeg fikk nemlig demonstrert forskjellen på en rottefelle og en musefelle i musefellebutikken her om dagen, og innser nå at det selvfølgelig er rottefeller som knekker stortær.

Den noe dumme mannen i musefellebutikken påsto at jeg jo ikke kunne vite om det var mus eller rotte som hadde spist krydderkaka mi, men heldigvis er jeg såpass klarsynt at jeg jo _vet_ at det ikke er rotter her. Det er nemlig grenser for hva jeg kan være samboende med!

Annonse

Herlig lesning!

Jeg har fått unna noen småærend. Det ble faktisk en trivelig butikkrunde sammen med mannen min! Kjøpte litt "voksensjokolade", deilige sitronpraliner som ungene ikke får lov å gumle.

Var egentlig på utkikk etter skikkelig hansker til 11- og 8- åringene, men tomt i alle fem butikkene vi sjekka. De får visst ikke inn igjen hansker heller, for nå kommer snart vårvarene! Hvem i alle dager går i lette vårklær når snøen ligger enda, og kuldegradene kryper stadig nedover?....

Hva er sitronpraliner? Det hørtes ut som noe jeg har lyst på.

Dårlig at de ikke har hansker. Regner med du har vært på alle sportsbutikkene.

Har du satt tærne i en rottefelle tidligere i julen?!?

Jeg fikk nemlig demonstrert forskjellen på en rottefelle og en musefelle i musefellebutikken her om dagen, og innser nå at det selvfølgelig er rottefeller som knekker stortær.

Den noe dumme mannen i musefellebutikken påsto at jeg jo ikke kunne vite om det var mus eller rotte som hadde spist krydderkaka mi, men heldigvis er jeg såpass klarsynt at jeg jo _vet_ at det ikke er rotter her. Det er nemlig grenser for hva jeg kan være samboende med!

Au..........Jeg får vondt bare av å tenke på tær og rottefeller. Klart du ikke har rotter. Dem hadde du forresten hørt meget godt hvis de var i huset. De ganfser og ganger og romsterer noe veldig. Det var rotter i veggene i en gammel bygård jeg bodde i i Oslo, og det hørtes ut som de var ville ekorn som gikk berserk inni der! Du har bare søte små godtesugne mus, du. Våre liker salamipølse og ikke kake:)

Jeg hadde et ublidt møte med ei gyselig gammel rosemalt kiste jeg lenge har prøvd å få forvist ned i kjellerboden. Det hjalp ikke med brukne tær engang. Kistejævelen står der enda, den. Jeg kunne sverget på at den til og med lo litt triumferende her i stad....:/

Hvis du hadde sett villmannen ville du sannsynligvis også sagt nei;-)

Kjedelig du er som ikke moser tærne på den andre foten også. Det kunne blitt underholdende for oss andre!

Mellom 9 og 12 tok jeg en telefon. Hadde litt moodswings, MEN så kom mine tre elskere på besøk, og jeg ble straks i bedre humør.

''Hadde litt moodswings, MEN så kom mine tre elskere på besøk, og jeg ble straks i bedre humør.''

Men vi elskerne ble straks i et enda verre humør...

Au..........Jeg får vondt bare av å tenke på tær og rottefeller. Klart du ikke har rotter. Dem hadde du forresten hørt meget godt hvis de var i huset. De ganfser og ganger og romsterer noe veldig. Det var rotter i veggene i en gammel bygård jeg bodde i i Oslo, og det hørtes ut som de var ville ekorn som gikk berserk inni der! Du har bare søte små godtesugne mus, du. Våre liker salamipølse og ikke kake:)

Jeg hadde et ublidt møte med ei gyselig gammel rosemalt kiste jeg lenge har prøvd å få forvist ned i kjellerboden. Det hjalp ikke med brukne tær engang. Kistejævelen står der enda, den. Jeg kunne sverget på at den til og med lo litt triumferende her i stad....:/

Øks kan hjelpe mot kister!

Forøvrig fikk du meg nå til å få rotteangst igjen. Jeg våknet nemlig for noen uker siden midt på natta av en voldsom krafselyd; nesten så jeg ikke turte å åpne øynene. Lurte på om et eller annet større dyr oppholdt seg på parketten foran sengen min...

Annonse

Når du vurderer å abonnere på iForm, så kan du jo minne deg selv på alle ananasringene. Du trodde sikkert du gjorde et kupp da du kjøpte dem også...*s*

Forøvrig legger jeg merke til at du ikke nevner din nye venn med et ord; den du var så begeistret for i går. Betyr det at dere allerede ikke går overens?!?

Min nye venn har jobbet hardt i hele går kveld og hele dagen i dag. Nå på kvelden er vi sammen igjen, så vi har god tid til å bli kjent.

MEN DU! Vet du hva man får hvis man betaler 29,90 + 29,90, man får ikke bare to nummer av iForm, men man kan også velge seg en oransje Craft løpejakke. Den var ganske fin.......

Hvordan går det med røykeslutt?!?

Vi har nå kommet til 28.12.2010

God jul til mitt brutale og nådeløse superego!

Joda, jeg har innfridd "julegaven" til yngstejenta med unntak av en smugrøyk til smugportvinen (vi har alkoholfri julaften) etter at alle var reist / hadde lagt seg natt til 1. juledag...

Jeg har 4 sigaretter i veska slik at jeg kan innbille meg at jeg har viljestyrke nok til å la være å røyke :-) En ekstra motivasjon er faktisk det at jeg _ikke_ vil gjennom en røykeslutt en gang til (det er nok en logikk bare eks-røykere kan forstå, hehe).

Kjenner jeg er litt småfurten på kveldene, men god mat og snadder hjelper på.

Røykfri julehilsen fra

God jul til mitt brutale og nådeløse superego!

Joda, jeg har innfridd "julegaven" til yngstejenta med unntak av en smugrøyk til smugportvinen (vi har alkoholfri julaften) etter at alle var reist / hadde lagt seg natt til 1. juledag...

Jeg har 4 sigaretter i veska slik at jeg kan innbille meg at jeg har viljestyrke nok til å la være å røyke :-) En ekstra motivasjon er faktisk det at jeg _ikke_ vil gjennom en røykeslutt en gang til (det er nok en logikk bare eks-røykere kan forstå, hehe).

Kjenner jeg er litt småfurten på kveldene, men god mat og snadder hjelper på.

Røykfri julehilsen fra

GRATULERER!

Du har herved lov til å være litt smågretten de nærmeste to ukene. Det skulle bare mangle!

Forøvrig fikk du meg nå til å få rotteangst igjen. Jeg våknet nemlig for noen uker siden midt på natta av en voldsom krafselyd; nesten så jeg ikke turte å åpne øynene. Lurte på om et eller annet større dyr oppholdt seg på parketten foran sengen min...

Ups. Da får vi kanskje håpe og tro at det bare var ville ekorn som gikk berserk...? Snipp og Snapp som kom inn med julegrana;)

''Øks kan hjelpe mot kister!

''

Woooops, der kom brutalfroksen fram igjen...

''Øks kan hjelpe mot kister!

''

Woooops, der kom brutalfroksen fram igjen...

Brutalisen lurer alltid der like under den milde overflaten;)

Lurer på å invitere både brutalis og øksa hennes på besøk. Da tenker jeg den kista er historie ganske fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...