Gå til innhold

Mitt superspennende romjulsliv, Del 1.

Anbefalte innlegg

Brutalisen lurer alltid der like under den milde overflaten;)

Lurer på å invitere både brutalis og øksa hennes på besøk. Da tenker jeg den kista er historie ganske fort.

Dere kan gjøre en byttehandel. Hun fikser kista di. Du tar deg av rottene hennes.

*megler*

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

22

• Angustia

10

• morsan

9

• frosken

7

Mest aktive i denne tråden

God jul til mitt brutale og nådeløse superego!

Joda, jeg har innfridd "julegaven" til yngstejenta med unntak av en smugrøyk til smugportvinen (vi har alkoholfri julaften) etter at alle var reist / hadde lagt seg natt til 1. juledag...

Jeg har 4 sigaretter i veska slik at jeg kan innbille meg at jeg har viljestyrke nok til å la være å røyke :-) En ekstra motivasjon er faktisk det at jeg _ikke_ vil gjennom en røykeslutt en gang til (det er nok en logikk bare eks-røykere kan forstå, hehe).

Kjenner jeg er litt småfurten på kveldene, men god mat og snadder hjelper på.

Røykfri julehilsen fra

Så brA:-) Kanskje jeg hopper etter en gang.

Nå må du komme på et nytt problem, sånn at superego konser på deg også i tiden fremmeover:-)

Så brA:-) Kanskje jeg hopper etter en gang.

Nå må du komme på et nytt problem, sånn at superego konser på deg også i tiden fremmeover:-)

Tusen takk!

Ja, jeg har nok av laster å ta av, så jeg skal nok få sysselsatt den kjære frosken ;-) Må bare vente litt - en last av gangen....

''Hadde litt moodswings, MEN så kom mine tre elskere på besøk, og jeg ble straks i bedre humør.''

Men vi elskerne ble straks i et enda verre humør...

Jo, jeg kastet dere jo ut kl 12, da jeg heller ville prøve skiklær.

Annonse

GRATULERER!

Du har herved lov til å være litt smågretten de nærmeste to ukene. Det skulle bare mangle!

''GRATULERER!

Du har herved lov til å være litt smågretten de nærmeste to ukene. Det skulle bare mangle!''

Tusen takk, frosken! Jeg blir meir og meir gretten jo lenger utpå kvelden vi kommer, og desto meir furten av at ingen kommenterer på at jeg ikke går ut for å røyke, grrr..

Du og cathlin redda derved humøret mitt i kveld :-)

''Det var en ide;-)''

Jepp, det er en fremragende ide, faktisk en av mine beste på lang tid! Gi meg et hint når bloggen er på plass, da :-)

Jepp!

Her kommer en smakebit fra Mitt superspennende romjulsliv, Del 2:

Jeg og min nye venn har tatt inn på "hotell" (også bare kalt hotellet).

Jeg har spist en mandarin.

.....fortsettelse kommer.....

''en håndbok for dummies på diverse dataprogrammer. ''

*interessert* Fant du noe?

Det finnes da massevis av databøker for dummies:

http://www.tfb.no/cgi-bin/websok?mode=vt&st=a&cclsok=dummies/SE&browsebegrep=1&nabotreff=47&tpid=2476

Ble med en del annet også her da forsåvidt...

Jepp!

Her kommer en smakebit fra Mitt superspennende romjulsliv, Del 2:

Jeg og min nye venn har tatt inn på "hotell" (også bare kalt hotellet).

Jeg har spist en mandarin.

.....fortsettelse kommer.....

''Jeg og min nye venn har tatt inn på "hotell" (også bare kalt hotellet).''

Hjelp, jeg har gått glipp av noe!! Er den nye vennen tobeint, firbeint eller en duppedings av noe slag? Skjønner at du er opptatt nå, hehe, men _please_ svar meg så jeg slipper å bli liggende å spekulere søvnløs i natt ;-)

Har du satt tærne i en rottefelle tidligere i julen?!?

Jeg fikk nemlig demonstrert forskjellen på en rottefelle og en musefelle i musefellebutikken her om dagen, og innser nå at det selvfølgelig er rottefeller som knekker stortær.

Den noe dumme mannen i musefellebutikken påsto at jeg jo ikke kunne vite om det var mus eller rotte som hadde spist krydderkaka mi, men heldigvis er jeg såpass klarsynt at jeg jo _vet_ at det ikke er rotter her. Det er nemlig grenser for hva jeg kan være samboende med!

Har du fått klippekort hos musefellebutikken ennå? Sånn kjøp 9, få den 10. gratis? Du kan jo fremme forslaget neste gang du er innom der, det høres ut som om du er blitt en stamkunde den siste uka.

Har du fått klippekort hos musefellebutikken ennå? Sånn kjøp 9, få den 10. gratis? Du kan jo fremme forslaget neste gang du er innom der, det høres ut som om du er blitt en stamkunde den siste uka.

Det har blitt slik at musefelleeksperten hilser hver gang han ser meg...*s*

Annonse

''Jeg og min nye venn har tatt inn på "hotell" (også bare kalt hotellet).''

Hjelp, jeg har gått glipp av noe!! Er den nye vennen tobeint, firbeint eller en duppedings av noe slag? Skjønner at du er opptatt nå, hehe, men _please_ svar meg så jeg slipper å bli liggende å spekulere søvnløs i natt ;-)

hyssssjjjj - du må ikke si at jeg har sagt noe, men den er firkantet...

Puuh & takk, frosken - da kan jeg sove søtt i natt og drømme om firkanta "venner" ;) Og jeg lover å ikke røpe det for cathlin, altså :-P

Firkantet og firkantet. Den er da mer fleksibel en mange andre venner jeg har hatt i denne kategorien, til og med menneskebarn-venner.

Hva er sitronpraliner? Det hørtes ut som noe jeg har lyst på.

Dårlig at de ikke har hansker. Regner med du har vært på alle sportsbutikkene.

Sitronpralinene, ja :) Mmmmm. Det er en slags litt tung, mørk sjokoladebiter med biter av sitron/sitronskall. Mmm!

Ang hanskene så har vi vært på både sportsbutikker og diverse kjedebutikker. Da er det vel bare å satse på at våren er rett rundt hjørnet?

Dere kan gjøre en byttehandel. Hun fikser kista di. Du tar deg av rottene hennes.

*megler*

Jeg tror frosken har bedre greie på kisteknusing med øks enn jeg har på rottekverking. Den gangen fikset jeg rotteproblemet ved å ringe vaktmesteren;)

God jul til mitt brutale og nådeløse superego!

Joda, jeg har innfridd "julegaven" til yngstejenta med unntak av en smugrøyk til smugportvinen (vi har alkoholfri julaften) etter at alle var reist / hadde lagt seg natt til 1. juledag...

Jeg har 4 sigaretter i veska slik at jeg kan innbille meg at jeg har viljestyrke nok til å la være å røyke :-) En ekstra motivasjon er faktisk det at jeg _ikke_ vil gjennom en røykeslutt en gang til (det er nok en logikk bare eks-røykere kan forstå, hehe).

Kjenner jeg er litt småfurten på kveldene, men god mat og snadder hjelper på.

Røykfri julehilsen fra

''men god mat og snadder hjelper på.''

Antar du ikke mener slik snadde;-)

http://static.forskning.no/00/25/31/48/Snadde_None.full.jpg

Ellers syntes jeg det hjalp den gangen for 20 år siden å tygge tyggis. Ikke nikotintyggis - det fantes ikke reseptfritt da. Men vanlig sukkerfri tyggis.

Husker jeg kjøpte _poser_ med Extra tyggegummi fremfor 10-pakk... he he... Men det hjalp, selv om jeg jo ble litt tyggisavhengig av det hele. Dog var den avhegnigheten letere å kvitte seg med senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...