Gå til innhold

Overgrepsdømt slår seg løs i Gambia

Anbefalte innlegg

Du er herved inkludert;) Nå har jeg ikke spurt vår ateistiske Mullah, da, men kjenner jeg han rett er du hjertelig velkommen :-)

Ateistisk Mullah høres stilig ut;-) Hvis ikke han liker det kan vi kalle han 'Hr. Sektleder'.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Angustia

11

• Holmes

4

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Du er herved inkludert;) Nå har jeg ikke spurt vår ateistiske Mullah, da, men kjenner jeg han rett er du hjertelig velkommen :-)

Den opp-ned fantasiverden og parallelle virkelighet som Sør og hans lille sekt maler frem, er religion like god, eller like dårlig som noen annen.

Ateistisk Mullah høres stilig ut;-) Hvis ikke han liker det kan vi kalle han 'Hr. Sektleder'.

''Ateistisk Mullah høres stilig ut;-) Hvis ikke han liker det kan vi kalle han 'Hr. Sektleder'.''

Det tror jeg Mullah Sør vil like! Men hva skal vi kalle SDD, tro? Overlater det til deg å finne på noe enda stiligere :-)

Forøvrig er du min søster i synden, men jeg husker ikke heilt hvorfor / hvordan? Vel, det hadde uansett ikke noe med sekta å gjøre, så vi får bare fortsette der vi slapp ;)

Ingen dum ide. Synd at du ikke viser den samme omsorgen for de mange hundre norske kvinner og barn som har blitt utsatt for fornedrende overgrep motsatt veg, nemlig av papirløse afrikanere som slippes løs på våre gater og torg uten at noen vet hvem de egentlig er og deres forhistorie.

Tvert i mot, driver du bare og din Mullah å æreskjeller alt og alle som måtte ymte om DEN saken.

Derfor fremstår ditt engasjement som en smule selektivt, ja faktisk en smule motbydelig.

Om bruken av betegnelsen Mullah:

''Mullah betyr en lærd eller en mester, altså er det en hedersbetegnelse. Men det var Stokkan-Grande neppe klar over, sier Kvarme.''

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3961917.ece

''Ateistisk Mullah høres stilig ut;-) Hvis ikke han liker det kan vi kalle han 'Hr. Sektleder'.''

Det tror jeg Mullah Sør vil like! Men hva skal vi kalle SDD, tro? Overlater det til deg å finne på noe enda stiligere :-)

Forøvrig er du min søster i synden, men jeg husker ikke heilt hvorfor / hvordan? Vel, det hadde uansett ikke noe med sekta å gjøre, så vi får bare fortsette der vi slapp ;)

Tror søsterskapet hadde noe med mat å gjøre, men husker ikke hva. Vi utvider det da til sekten med Mullah Sør og blir søstre=nonner. SDD får bli Vice Mullah. Egentlig er jeg ikke tilhenger av å la mannfolka ha alle lederstillinger så jeg tror kanskje at han må bli løpegutt;-)

Gjest Nord og ned.

Om bruken av betegnelsen Mullah:

''Mullah betyr en lærd eller en mester, altså er det en hedersbetegnelse. Men det var Stokkan-Grande neppe klar over, sier Kvarme.''

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3961917.ece

Om det er et positivt ladet ord kommer nok an på øret som hører gitt..

Derfor passer det veldig godt her.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Tror søsterskapet hadde noe med mat å gjøre, men husker ikke hva. Vi utvider det da til sekten med Mullah Sør og blir søstre=nonner. SDD får bli Vice Mullah. Egentlig er jeg ikke tilhenger av å la mannfolka ha alle lederstillinger så jeg tror kanskje at han må bli løpegutt;-)

Ta slike interne ting på neste hallelujamøte takk, gjerne mens det prates i tunger:-)

Takk for invitasjonen - jeg visste ikke at jeg var sektmedlem før for få minutter siden, så du / jeg må ha fortrengt noe ;)

Men du har rett; en ateist av en Mullah blir nok kjedelige greier... Kanskje vi kan invitere Martha inn i sekta vår? Ari kunne sikkert bidra han også :-) Bor ikke du i rimelig nærhet, da?

Jeg synes ateistisk Mullah er stilig;-) Ari Behn hadde vært stilig å ha med også, han tror sikkert på mirakler og eventyrer om fattiggutten som får kongsdatteren og halve kongeriket.

Nei, hun er ikke i mine øyne hatefull. Hun forteller sannheten, altså at innvandrere sto bak samtlige overgrepsvoldtekter i Oslo over en treårsperiode. Intet galt i å fortelle det.

Du er særdeles forvirra som ikke ser forskjellen på dette og det du driver med.

Disse 41 overgrepsvoldtektene utgjør for øvrig nesten ingenting av det totale antall overgrep i Norge hvert år, men fokuset ditt er naturligvis på de 41 som er begått av en håndfull innvandrere (samme gjerningsmenn står bak mange av voldtektene), og ikke på de 16000 andre som hvert år opplever overgrep i Norge.

Den eneste her som støtter hat, ukultur og drap (f.eks. drap utført av Israel) er du.

Jeg har til sammenligning aldri støttet drap eller kriminalitet, uansett hvem som står bak kriminaliteten.

Men i din verden er alt svart eller hvitt. Det finnes ingenting i mellom.

Det er fordummende å føre debatten på ditt nivå.

Ta deg en juleøl, sett på noe Black Sabbath og ro ned litt. Det er ikke sunt å være sint hele tiden.

''sett på noe Black Sabbath og ro ned litt''

Jeg stemmer heller for å sette på "Prestekrager og timotei" med Ivar Simastuen!

God ide; vi blir Mullahinner (???) og de to blir løpeguttene våre! Og det på alle måter, hehe ;)

Hmm, tror jeg skal sove godt og drømme søtt i natt :-)

Jeg synes ateistisk Mullah er stilig;-) Ari Behn hadde vært stilig å ha med også, han tror sikkert på mirakler og eventyrer om fattiggutten som får kongsdatteren og halve kongeriket.

LOL, og da meiner jeg LOL! Gleder meg til det årlige treffet i sekta :-)

Annonse

Takk for invitasjonen - jeg visste ikke at jeg var sektmedlem før for få minutter siden, så du / jeg må ha fortrengt noe ;)

Men du har rett; en ateist av en Mullah blir nok kjedelige greier... Kanskje vi kan invitere Martha inn i sekta vår? Ari kunne sikkert bidra han også :-) Bor ikke du i rimelig nærhet, da?

Jeg bor ganske nære broren hennes, så jeg kan spørre ham om han gidder å høre med Martha. Det burde ikke være noe mas. Jeg er helt sikker på at de har måter å kommunisere på uten å bruke telefon.

Her ønsker jeg å sitere filosofen Bertrand Russell:

''I was told that the Chinese said they would bury me by the Western Lake and build a shrine to my memory. I have some slight regret that this did not happen, as I might have become a god, which would have been very chic for an atheist.''

-- Bertrand Russell, The Autobiography of Bertrand Russell (1967-1969)

Med vennlig hislen

Blir vel noe a'la dette, bare med forhåpentligvis langt færre tilhørere: http://www.youtube.com/watch?v=7YJiDOr6328&translated=1

Takk for at du skremte meg rett før leggetid :-) Det minte meg om noe jeg opplevde i småskolealder da jeg blei med ei venninne som hadde Pinse-foreldre (tror jeg). Tungetale var skremmende, ja....

Her ønsker jeg å sitere filosofen Bertrand Russell:

''I was told that the Chinese said they would bury me by the Western Lake and build a shrine to my memory. I have some slight regret that this did not happen, as I might have become a god, which would have been very chic for an atheist.''

-- Bertrand Russell, The Autobiography of Bertrand Russell (1967-1969)

Med vennlig hislen

Herlig, da kan jeg sove godt i natt :-) Men husk at du og SDD er segunda og min sine lakeier ei stund framover, og Bertrand er heller ikke å forakte ;)

Bare synd at jeg er så trøtt at jeg må legge meg :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...