Gå til innhold

Hva mener du er det verste med å sitte i fengsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hørt at store deler av arbeidstilbudet for kvinner er håndarbeidsrelatert. Det tenker jeg på når jeg er fristet til å bryte loven.

Hehe, den tanken har slått meg også, ihvertfall etter å ha vært innom åpen dag i fengslet der faren til ungene mine jobba. Det var verre enn en julebasar i en middels menighet. Ikke det at jeg har satt beina mine i en slik, men jeg har mine fordommer. ;)

Jeg har hørt at store deler av arbeidstilbudet for kvinner er håndarbeidsrelatert. Det tenker jeg på når jeg er fristet til å bryte loven.

Nei, da passer ikke jeg der. Men det må da være kvinnediskriminering å bli satt til håndarbeid. I så fall er det på tide at de på Ullernsmo strikker og syr,

Forresten kommer jeg ikke i fengsel uansett.

Jeg tror det verste må være at plutselig handler hele livet ditt om det verste du noengang har gjort. Hver eneste dag, hele dagen. Hvem som helst kan jo bli nedbrutt av sånt. Jeg tror skam og samvittighet får diger plass i fengselshverdagen.

Å miste friheten er vel det verste. Det å være innestengt med mennesker jeg kanskje ikke står ut med...Bare tanken på det gir meg kvelningsfornemmelser. Jeg ville nok kke fått problemer med å være mye alene på cellen min, da. Jeg liker å være alene. Jeg skulle nok fått tiden til å gå, og jeg antar at jeg ville studert alt de lot meg få lov til. Arbeidstue ville jeg greid helt fint hvis jeg bare slapp å jobb i team. Teamarbeid er noe av det mest slitsomme jeg vet. Jeg ville overlevd, men jeg ville også savnet en øl i ny og ne.

Høres absolutt ikke fristende ut, men det gjør heller ikke tanken på å skulle spikre paller.

Annonse

Å ikke kunne være sammen med de man er glad i.. Å miste friheten til å velge sin egen tilværelse. men mener straffedømte i Norge har det altfor godt. Når man begår en kriminell handling synes jeg man skal få straff som virkelig svir.. Ikke like fint rom som hotell osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...