Gå til innhold

'vekt og treningssenter og nervemedisiner.

Anbefalte innlegg

Gjest kvalmendeogfeit

Jeg har hatt spisemønster ute av kontroll den siste tiden. Faktisk klart å gå opp 8 kg på bare 1 mnd. Det høres kanskje umulig ut men jeg har vært som en gris og bare stappet i meg.

Jeg har lyst å dra på treningssenteret igjen men jeg skammer meg litt over at jeg har lagt på meg så mye. Det synes veldig godt. Samtidig er selvbilde i grus og jeg ser fr meg at folk vil forakte meg og bli kvalm over hvordan jeg ser ut. Kunne jeg fått noe kjemisk hjelp. Hvordan tror dere en lege vil reagere om jeg spør om det bare for å komme meg igang og over den verste barrieren

Samtidig vet jeg jo at det kanskje er mest i mitt eget hode slik at ejg burde bare gi faen. Jeg bryr meg ikke om andres vekt i det hele tatt. Men nå føles det som om alle gjør det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358337-vekt-og-treningssenter-og-nervemedisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å skru på hodet rette veien, så går det bra. Da jeg bodde i utlandet så pleide jeg å svømme med ei som var bælfeit, vi snakker ikke 10 eller 20 kilo, men 60-70-80 kilo. Hun holdt et tempo som jeg anså for å være umulig med den størrelsen, men det gjorde hun. Kiloene bare rant av.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...