Gjest steinalderjenta Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Jeg lever fortsatt i steinalderen og har en gammel tv med innebygget videofunksjon. Til den har jeg koblet til en dvdspiller. Så hva trenger jeg for å ta opp noe på DVD? Pris? merke? eller lønner det seg å kjøpe ny tv? Har ikke all verdens penger å rutte med for tiden. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Tror jeg heller ville lagt pengene i en PVR-opptaker, altså en digital-tv-boks med opptaksmuligheter. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Tror jeg heller ville lagt pengene i en PVR-opptaker, altså en digital-tv-boks med opptaksmuligheter. Kanskje hun også er interessert i å brenne ut opptak? (Det bruker jeg min DVD-opptaker til - i tillegg til harddisk på dekoder) 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Kanskje hun også er interessert i å brenne ut opptak? (Det bruker jeg min DVD-opptaker til - i tillegg til harddisk på dekoder) Ja, det kan jo hende :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.