Gjest forts. fortvilet nå Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Jepp. Må si at jeg syns du er tøff som står i dette. Også kult at det skjer mye i livet ditt, at du er ute og lever livet på en måte, på mange måter:-) Takk :-) Det er viktig for meg å stå i dette. Alternativet er å ligge på sofaen med jevnlige panikkanfall gjennom dagen. Må få livet til å gå på en måte, selv om angsten for å bli forlatt er stor. Må få tilbake kontrollen over eget liv, kontrollen ift forholdet. Jobber litt, og det var knalltøft å gå på jobb i går, men det hjalp etterhvert likevel. Bedre enn å ligge hjemme og gruble. Tror jeg skal hive meg med på en del ting, og muligheter fremover. Som feks å treffe venner, finne på ting i lag med dem, og så har jeg jo litt planer fremover, ting jeg må gjøre. Skal prøve å fokusere på det, og legge bort "avhengighets-biten" så lett det lar seg gjøre. Fokusere på andre ting. Lettere sagt enn gjort, men må prøve. 0 Siter
cathlin Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Takk :-) Det er viktig for meg å stå i dette. Alternativet er å ligge på sofaen med jevnlige panikkanfall gjennom dagen. Må få livet til å gå på en måte, selv om angsten for å bli forlatt er stor. Må få tilbake kontrollen over eget liv, kontrollen ift forholdet. Jobber litt, og det var knalltøft å gå på jobb i går, men det hjalp etterhvert likevel. Bedre enn å ligge hjemme og gruble. Tror jeg skal hive meg med på en del ting, og muligheter fremover. Som feks å treffe venner, finne på ting i lag med dem, og så har jeg jo litt planer fremover, ting jeg må gjøre. Skal prøve å fokusere på det, og legge bort "avhengighets-biten" så lett det lar seg gjøre. Fokusere på andre ting. Lettere sagt enn gjort, men må prøve. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.