Gå til innhold

Å få et forhold til å fungere..Nhd/andre

Anbefalte innlegg

Gjest forts. fortvilet nå
Skrevet

Jepp. Må si at jeg syns du er tøff som står i dette. Også kult at det skjer mye i livet ditt, at du er ute og lever livet på en måte, på mange måter:-)

Takk :-)

Det er viktig for meg å stå i dette. Alternativet er å ligge på sofaen med jevnlige panikkanfall gjennom dagen. Må få livet til å gå på en måte, selv om angsten for å bli forlatt er stor. Må få tilbake kontrollen over eget liv, kontrollen ift forholdet. Jobber litt, og det var knalltøft å gå på jobb i går, men det hjalp etterhvert likevel. Bedre enn å ligge hjemme og gruble. Tror jeg skal hive meg med på en del ting, og muligheter fremover. Som feks å treffe venner, finne på ting i lag med dem, og så har jeg jo litt planer fremover, ting jeg må gjøre. Skal prøve å fokusere på det, og legge bort "avhengighets-biten" så lett det lar seg gjøre. Fokusere på andre ting. Lettere sagt enn gjort, men må prøve.

Skrevet

Takk :-)

Det er viktig for meg å stå i dette. Alternativet er å ligge på sofaen med jevnlige panikkanfall gjennom dagen. Må få livet til å gå på en måte, selv om angsten for å bli forlatt er stor. Må få tilbake kontrollen over eget liv, kontrollen ift forholdet. Jobber litt, og det var knalltøft å gå på jobb i går, men det hjalp etterhvert likevel. Bedre enn å ligge hjemme og gruble. Tror jeg skal hive meg med på en del ting, og muligheter fremover. Som feks å treffe venner, finne på ting i lag med dem, og så har jeg jo litt planer fremover, ting jeg må gjøre. Skal prøve å fokusere på det, og legge bort "avhengighets-biten" så lett det lar seg gjøre. Fokusere på andre ting. Lettere sagt enn gjort, men må prøve.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...