Gå til innhold

Aldri mere pinnekjøtt

Anbefalte innlegg

Gjest levende sau er best

Jeg spiste pinnekjøtt hos noen venner og blir ikke fri denne smaken. Det smaker sau, lukter sau av både hud og hår. Jeg har også spydd, dusjet meg flere ganger, men enda henger den i.

Hjelp hva gjør jeg? Skal aldri mere spise pinnekjøtt ;(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358364-aldri-mere-pinnekj%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Lillemus

3

• tonie

3

• candyqueen_83

3

Gjest høstløv

Det er tre viktige ting som må være oppfylt for at jeg spiser pinnekjøtt.

1. Det må være kjøtt av lam.

2. All synlig fett må være skjært bort før damping.

3. Jeg spiser bare rent kjøtt, alle fettremser og slintrer skjærer jeg bort.

Når disse tre tingene er oppfylt, så smaker pinnekjøtt med kålrotstappe nydelig.

Annonse

Du må nok ta en tarmskylling, desinfeksjonsdusj og hårvask samt bruke en flaske munnskyll med ekstra vademecum. Negler bør klippes helt ned og tøy vaskes på minst 60 grader.

Seriøst?:) Og så det som er så godt. Er du superkresen i matveien ellers, eller er det bare pinnekjøtt som får deg helt ut av vater?

Du må nok ta en tarmskylling, desinfeksjonsdusj og hårvask samt bruke en flaske munnskyll med ekstra vademecum. Negler bør klippes helt ned og tøy vaskes på minst 60 grader.

Seriøst?:) Og så det som er så godt. Er du superkresen i matveien ellers, eller er det bare pinnekjøtt som får deg helt ut av vater?

Hvordan i helsike har du greid å knekke tærne dine?

God Jul, forresten. Skylder deg det fra et par sider tilbake.

Hvordan i helsike har du greid å knekke tærne dine?

God Jul, forresten. Skylder deg det fra et par sider tilbake.

Takk, takk. Jeg løp på ei fæl aggressiv rosemalt kiste som står på gulvet her. Det kan hjelpe på mine sjanser til å få ut faenskapet, så aldri så galt at det ikke er godt for noe. Hvis alt går etter planen nå er den ute før nyttår;)

''Seriøst?:) ''

Ja, jeg stusset også litt. Der er selvsagt lov ikke å like ting, men veldig spesielt at det er nødvendig å dusje etter å ha sist noe man ikke likte smaken av.

Æsj ... Vaske munnen med sprit?

Æsj ... Vaske munnen med sprit? – beate1234

He he, ja akkurat. Pinnekjøtt er en sånn type middagsrett som er umulig å spise uten akevitt eller annen sterk sak i det lille glasset. Innimellom munnfullene med mat kan man skylle munnen med sprit, og det er helt perfekt tilbehør til pinnekjøtt eller ribbe.

Annonse

Det smaker jo sau da... Har aldri skjønt det der med at pinnekjøtt er julemat, tror det må være noe man er oppvokst med for å elske det. ;o)

Neida! Jeg har spist ribbe hver julaften i 30 år. I år hadde vi pinnekjøtt for første gang :-) Mer smak i det enn i ribbe, men man må like smaken så klart :-)

Æsj ... Vaske munnen med sprit? – beate1234

He he, ja akkurat. Pinnekjøtt er en sånn type middagsrett som er umulig å spise uten akevitt eller annen sterk sak i det lille glasset. Innimellom munnfullene med mat kan man skylle munnen med sprit, og det er helt perfekt tilbehør til pinnekjøtt eller ribbe.

Hehe, og er man riktig så heldig blir man så full at man ikke legger merke til at man gulper sau resten av kvelden...

Det smaker jo sau da... Har aldri skjønt det der med at pinnekjøtt er julemat, tror det må være noe man er oppvokst med for å elske det. ;o)

Jeg er vokst opp med ribbe, men når bare dattera mi er her, så spiser vi pinnekjøtt og kålrabistappe og ingen ting mer.

Ribbe er iallefall ikke det minste godt...... Dessuten blir jeg dårlig av ribbe pga alt fettet :-/

Jeg er heller ikke å glad i ribbe. :o) Viltsteik er festmaten over alt for meg. Med min elskedes vidunderlige viltsaus laget fra bunnen av og med masse deilig tilbehør! Mmmmm....

Gjest levende sau er best

Selv om julen har vært rolig har jeg nok vært stresset. Dette slår seg alltid på magen hos meg i form av kvalme og diare. Denne sauen forfølger meg :(. Lukter til å med når jeg ligger i senga. Jeg har spydd i natt også og er syk rett og slett. Hadde det ikke vært for at jeg var sånn før denne saueetingen hadde jeg trodd jeg var forgiftet.

Smaker foresten ull i munnen min, fysj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...