Spenol(1) Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Hvis en skal ta et nytt etternavn eller legge til et mellomnavn, hvor lang tid tror dere det tar? 0 Siter
-ssi Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Maks ei uke hvis alt er fyllt ut riktig på søknaden, og det ikke er et beskyttet navn. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Skrevet 1. januar 2011 Maks ei uke hvis alt er fyllt ut riktig på søknaden, og det ikke er et beskyttet navn. ok,husker at min søster byttet navn for ti år siden. Da husker jeg at det tok lengre tid, kanskje en måned.. 0 Siter
Gjest Lett Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Bare noen dager. Har akkurat skifta navn. Tok ca tre uker. Hvis man har tilknytning til navnet går det på ca tre uker, om ikke noe lengre tid 0 Siter
Gjest Bob Saget Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Har akkurat skifta navn. Tok ca tre uker. Hvis man har tilknytning til navnet går det på ca tre uker, om ikke noe lengre tid Da er det tydligvis ulikt arbeidstempo på forskjellige folkeregistere rundt omkring. 0 Siter
Angustia Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har kun erfaring med adresseendring, og det til stadighet via "brukere" i jobbsammenheng. I mitt distrikt tar dette 2-4 uker. Tjenesten er jo sentralisert nå, men det sitter fortsatt noen lokale helter og jobber på spreng i de ulike kommunene. Jeg ville mao smurt meg med litt tålmodighet... Haster det kan du jo kontakte dem for å forklare situasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.