Gå til innhold

Kjenner noen til naturmiddelet ERDIC??-vær så snill og svar meg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset

Kjære tanke.

Jeg kjenner dessverre ikke til ERDIC.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

• 1 år senere...

Kjære tanke.

Jeg kjenner dessverre ikke til ERDIC.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Kjære tanke!

Jeg har hørt om dette midlet, og har faktisk tenkt og prøve det. Som jeg har forstått det, så er erdic basert på plante-østrogen. Man skal ta 10 tabl. pr. dag i helst 4 mnd (eller til ønsket str. på brystene er oppnådd) Jeg har tidligere hørt at østrogen kan virke svulmende på brystene så derfor er jeg optimist! Jeg er 23 år og har to barn på 5 og 2 år, og etter fødsler og amming er det stort sett bare "skinn" igjen! Og jeg vet fra første fødsel at jeg ikke tåler tråden som skal forsvinne av seg selv, og da tørr jeg rett og slett ikke å ta noen operasjon for å forstørre brystene! Man har jo egentlig ingenting å tape på dette midlet da!? Har hørt at det koster rundt 6000 kr i Sverige, men her i Trøndelag får vi kjøpt det for 1800 pr. 2 mnd. kur!

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære tanke!

Jeg har hørt om dette midlet, og har faktisk tenkt og prøve det. Som jeg har forstått det, så er erdic basert på plante-østrogen. Man skal ta 10 tabl. pr. dag i helst 4 mnd (eller til ønsket str. på brystene er oppnådd) Jeg har tidligere hørt at østrogen kan virke svulmende på brystene så derfor er jeg optimist! Jeg er 23 år og har to barn på 5 og 2 år, og etter fødsler og amming er det stort sett bare "skinn" igjen! Og jeg vet fra første fødsel at jeg ikke tåler tråden som skal forsvinne av seg selv, og da tørr jeg rett og slett ikke å ta noen operasjon for å forstørre brystene! Man har jo egentlig ingenting å tape på dette midlet da!? Har hørt at det koster rundt 6000 kr i Sverige, men her i Trøndelag får vi kjøpt det for 1800 pr. 2 mnd. kur!

Kjære Mari,

Her må jeg svare det samme som ved Bloussant. Jeg har sett på hva produsenten hevder på internett og tror ikke produktet har en effekt i den størrelsen som det hevdes. Prisen er dessuten svært høy. Mitt råd blir derfor - ikke kjøp dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...