Gå til innhold

Ego


cathlin

Anbefalte innlegg

Id og jeg trenger en liten pep-talk nå. Vi bare sier det. For id har lyst til å ta kredittkortet og reise på ferie i morra. Bare nevner det. Ego sier at vi skal stå opp kl 6 og i tillegg betale husleia. Id har lyst til å spise potetgull til middag og sove lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...

Stå på - du er nok flink. :-)

Jeg vet ikke om jeg skal fortsette å studere, jeg... tror jeg mangler strukturen og pågangsmotet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Stå på - du er nok flink. :-)

Jeg vet ikke om jeg skal fortsette å studere, jeg... tror jeg mangler strukturen og pågangsmotet ditt...

Da vet du ikke hvor lite strukturerte vi egentlig er..

Lista ligger der at vi er fornøyde med å komme seg ut av senga, slenge på seg klær, pakke ting og hive seg på et transposrtmiddel hver morgen. Og smile mye! Være sosial på skolen, jeg er nesten like interessert i det som i fagene, sånn går det når man har vært og delvis ennå er en smule sykdomsisolert i årevis. Jeg har lyst til å bli venn med alle underviserne... og det er jo helt upassende! Det må jeg forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Id og jeg trenger en liten pep-talk nå. Vi bare sier det. For id har lyst til å ta kredittkortet og reise på ferie i morra. Bare nevner det. Ego sier at vi skal stå opp kl 6 og i tillegg betale husleia. Id har lyst til å spise potetgull til middag og sove lenge.''

Siden 'frosken' glimrer med sitt fravær, tillater jeg meg å svare til tross for en uhyre vanskelig problemstilling;-)

Jeg liker sånn umiddelbart Id'et ditt best (mmmm, ferie, kredittkort og potetgull, for ikke å snakke om annen spennende mat vi slipper å tilberede sjøl)...

På den annen side har ego irriterende nok et godt poeng - det kan være smart å forsikre seg om at man ikke blir boligløs etter ferien, samt at en ferie sjelden varer evig. Da kan nok en utdanning komme godt med ;)

Mens vi venter på frosken ønsker jeg deg lykke til med studiestart i morgen!

De beste ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Id og jeg trenger en liten pep-talk nå. Vi bare sier det. For id har lyst til å ta kredittkortet og reise på ferie i morra. Bare nevner det. Ego sier at vi skal stå opp kl 6 og i tillegg betale husleia. Id har lyst til å spise potetgull til middag og sove lenge.''

Siden 'frosken' glimrer med sitt fravær, tillater jeg meg å svare til tross for en uhyre vanskelig problemstilling;-)

Jeg liker sånn umiddelbart Id'et ditt best (mmmm, ferie, kredittkort og potetgull, for ikke å snakke om annen spennende mat vi slipper å tilberede sjøl)...

På den annen side har ego irriterende nok et godt poeng - det kan være smart å forsikre seg om at man ikke blir boligløs etter ferien, samt at en ferie sjelden varer evig. Da kan nok en utdanning komme godt med ;)

Mens vi venter på frosken ønsker jeg deg lykke til med studiestart i morgen!

De beste ønsker fra

Sukksukksukksukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Id og jeg trenger en liten pep-talk nå. Vi bare sier det. For id har lyst til å ta kredittkortet og reise på ferie i morra. Bare nevner det. Ego sier at vi skal stå opp kl 6 og i tillegg betale husleia. Id har lyst til å spise potetgull til middag og sove lenge.''

Siden 'frosken' glimrer med sitt fravær, tillater jeg meg å svare til tross for en uhyre vanskelig problemstilling;-)

Jeg liker sånn umiddelbart Id'et ditt best (mmmm, ferie, kredittkort og potetgull, for ikke å snakke om annen spennende mat vi slipper å tilberede sjøl)...

På den annen side har ego irriterende nok et godt poeng - det kan være smart å forsikre seg om at man ikke blir boligløs etter ferien, samt at en ferie sjelden varer evig. Da kan nok en utdanning komme godt med ;)

Mens vi venter på frosken ønsker jeg deg lykke til med studiestart i morgen!

De beste ønsker fra

Ser du, det er ikke mye du får igjen for å være reserveego. Bare sukking tilbake... Sånn er desverre egolivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du, det er ikke mye du får igjen for å være reserveego. Bare sukking tilbake... Sånn er desverre egolivet.

Jaja, mitt ego er tynnslitt, men tåler fortsatt litt i retur;)

Skal ikke trigge Id nå altså, siden det er januar... Ergo den verste måneden i året som i høyeste grad utfordrer Id, hulk!

Hmm, til tross for manglende superego fikk mitt ego meg til å fortrenge ferietur - men det holdt hardt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, mitt ego er tynnslitt, men tåler fortsatt litt i retur;)

Skal ikke trigge Id nå altså, siden det er januar... Ergo den verste måneden i året som i høyeste grad utfordrer Id, hulk!

Hmm, til tross for manglende superego fikk mitt ego meg til å fortrenge ferietur - men det holdt hardt.....

Hey. Hilsen fra Id og foreslår at vi tar oss en lang ferie. Hvis din Id også har kredittkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et kompromiss? La ego få potetgull til middag hvis hun lover å holde klåfingrene unna kredittkortet.

Et tredje ego?

Altså, nå har vi allerede spist potetgull. Hun er vant med at det får hun. Men vi skal jo snart lage ordentlig middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tredje ego?

Altså, nå har vi allerede spist potetgull. Hun er vant med at det får hun. Men vi skal jo snart lage ordentlig middag.

Haha, dette ble et surr. Jeg har hatt ferie for lenge, og for mye potetgull til middag. Det var selvsagt id som skulle ligge unna kredittkortet.

Det høres ut som du har kontroll, cathlin. Good girl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette ble et surr. Jeg har hatt ferie for lenge, og for mye potetgull til middag. Det var selvsagt id som skulle ligge unna kredittkortet.

Det høres ut som du har kontroll, cathlin. Good girl:)

Hehe:-) Ego, nei. Hun bruker jo ikke kredittkort. Nei, vi må begrave id i januar. Minst. Eventuelt adoptere henne bort.

Jeg har ikke kontroll, men jeg forventer at Super-ego har en plan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:-) Ego, nei. Hun bruker jo ikke kredittkort. Nei, vi må begrave id i januar. Minst. Eventuelt adoptere henne bort.

Jeg har ikke kontroll, men jeg forventer at Super-ego har en plan..

Det høres ut som hun er på saken i det stille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey. Hilsen fra Id og foreslår at vi tar oss en lang ferie. Hvis din Id også har kredittkort.

''Hey. Hilsen fra Id og foreslår at vi tar oss en lang ferie. Hvis din Id også har kredittkort.''

Ja, min Id har dessverre også kredittkort. Men hysj, ikke si det høyt for ho ligger og sover i en krok akkurat nå ;-)

Hmmm, Australia? Nei, nå må jeg slutte mens Id sover i kroken sin - aldri godt å vite når ho våkner opp...

Lykke til i morgen, alle tre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hey. Hilsen fra Id og foreslår at vi tar oss en lang ferie. Hvis din Id også har kredittkort.''

Ja, min Id har dessverre også kredittkort. Men hysj, ikke si det høyt for ho ligger og sover i en krok akkurat nå ;-)

Hmmm, Australia? Nei, nå må jeg slutte mens Id sover i kroken sin - aldri godt å vite når ho våkner opp...

Lykke til i morgen, alle tre :-)

Nå har vi blitt tre. Mange å holde styr på. Avmelder ferieturen:-( for nå. Ego har tatt kontroll og til og med smurt matpakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:-) Ego, nei. Hun bruker jo ikke kredittkort. Nei, vi må begrave id i januar. Minst. Eventuelt adoptere henne bort.

Jeg har ikke kontroll, men jeg forventer at Super-ego har en plan..

God natt, cathlin :-)

Hilsen superego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hey. Hilsen fra Id og foreslår at vi tar oss en lang ferie. Hvis din Id også har kredittkort.''

Ja, min Id har dessverre også kredittkort. Men hysj, ikke si det høyt for ho ligger og sover i en krok akkurat nå ;-)

Hmmm, Australia? Nei, nå må jeg slutte mens Id sover i kroken sin - aldri godt å vite når ho våkner opp...

Lykke til i morgen, alle tre :-)

Så lenge ikke id oppfordrer til røyking, så får det heller være greit. (Men helst litt kortere turer enn til Australia. Hva med en liten skogstur, f.eks. ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt, cathlin :-)

Hilsen superego.

O`takk, Super! :-)

Jeg sovna kl 22 blank, så nå driver skriver i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...