Gå til innhold

Ego


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Hey. Hilsen fra Id og foreslår at vi tar oss en lang ferie. Hvis din Id også har kredittkort.''

Ja, min Id har dessverre også kredittkort. Men hysj, ikke si det høyt for ho ligger og sover i en krok akkurat nå ;-)

Hmmm, Australia? Nei, nå må jeg slutte mens Id sover i kroken sin - aldri godt å vite når ho våkner opp...

Lykke til i morgen, alle tre :-)

P.S. Skulle bare gi en liten advarsel angående hun under her. Hun starter gjerne stille og forsiktig med å foreslå en liten tur i skogen. Etter en kort tid fyrer hun løs med fult skiutstyr, lange treningsturer (uten kosepauser), spinning 07.00 om morgenen, kanskje til og med lengre fjellturer (uten tilgang på lattebarer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke styre over underbevisstheten og det autonome nervestystemet som fremdeles er våkent-

Hysj!

Du må lukke øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ikke id oppfordrer til røyking, så får det heller være greit. (Men helst litt kortere turer enn til Australia. Hva med en liten skogstur, f.eks. ?)

''Så lenge ikke id oppfordrer til røyking, så får det heller være greit. (Men helst litt kortere turer enn til Australia. Hva med en liten skogstur, f.eks. ?)''

Id ligger fortsatt i kroken sin og bryr seg ikke om at jeg skuler på veska med 4 sigaretter....

Ellers bor vi i skogkanten med den lokale lysløypa innen maks 50 meter - ergo frister Australia litt meir! Men jeg skal holde stand, altså - superego eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.S. Skulle bare gi en liten advarsel angående hun under her. Hun starter gjerne stille og forsiktig med å foreslå en liten tur i skogen. Etter en kort tid fyrer hun løs med fult skiutstyr, lange treningsturer (uten kosepauser), spinning 07.00 om morgenen, kanskje til og med lengre fjellturer (uten tilgang på lattebarer).

''P.S. Skulle bare gi en liten advarsel angående hun under her. Hun starter gjerne stille og forsiktig med å foreslå en liten tur i skogen. Etter en kort tid fyrer hun løs med fult skiutstyr, lange treningsturer (uten kosepauser), spinning 07.00 om morgenen, kanskje til og med lengre fjellturer (uten tilgang på lattebarer).''

Takk for advarsel ;) Men vi skal nok stå imot både skiturer uten kosepauser og spinning uforskamma tidlig på morgenen!

Forøvrig føler jeg at frosken har et forklaringsproblem her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''P.S. Skulle bare gi en liten advarsel angående hun under her. Hun starter gjerne stille og forsiktig med å foreslå en liten tur i skogen. Etter en kort tid fyrer hun løs med fult skiutstyr, lange treningsturer (uten kosepauser), spinning 07.00 om morgenen, kanskje til og med lengre fjellturer (uten tilgang på lattebarer).''

Takk for advarsel ;) Men vi skal nok stå imot både skiturer uten kosepauser og spinning uforskamma tidlig på morgenen!

Forøvrig føler jeg at frosken har et forklaringsproblem her...

Forklaringsproblemer, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...