Gå til innhold

Det bråker i høyre øret.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sannsynligvis ikke. Det er øresus? Jeg har det fra tid til annen. Og av og til kommer det en høy pipelyd som går over ganske raskt igjen. Jeg får det ofte i forbindelse med stress og anspenthet. Det går over. Har du hatt det før?

Nei, har aldri hatt dette før. Startet vel for ca 2 måneder siden. Det holder opp noen ganger, men jeg har det daglig. Irriterende, men til å leve med om det ikke blir verre.

Kjennes ut som om lyden kommer innenfor øret et sted?

Nei, har aldri hatt dette før. Startet vel for ca 2 måneder siden. Det holder opp noen ganger, men jeg har det daglig. Irriterende, men til å leve med om det ikke blir verre.

Kjennes ut som om lyden kommer innenfor øret et sted?

Ja. Hvis du lukker øret så hører du den inne i hodet?

Har du belastet siden du har øresusen på ekstra siden det begynte?

Jeg kjenner bare til at stress fører til øresus, men ikke andre grunner. Mulig jeg ville kontaktet lege eventuelt fysioterapeut.

Ja. Hvis du lukker øret så hører du den inne i hodet?

Har du belastet siden du har øresusen på ekstra siden det begynte?

Jeg kjenner bare til at stress fører til øresus, men ikke andre grunner. Mulig jeg ville kontaktet lege eventuelt fysioterapeut.

Mulig at støy kan være årsaken? Har fått litt av dette i øret i noen år i form av en høytaler. Ellers er jeg nok en stressa person selv om jeg ikke ser ut sånn :).

Vet ikke om det er noen vits i å kontakte lege? Hva kan de gjøre liksom?

Eneste som hjelper er å ha radio eller TV stående på som overdøver "bråket".

Mulig at støy kan være årsaken? Har fått litt av dette i øret i noen år i form av en høytaler. Ellers er jeg nok en stressa person selv om jeg ikke ser ut sånn :).

Vet ikke om det er noen vits i å kontakte lege? Hva kan de gjøre liksom?

Eneste som hjelper er å ha radio eller TV stående på som overdøver "bråket".

Hmmm, øresus er det vel ikke så mye å gjøre med, hvis du da ikke finner ut at årsaken ligger i anspente muskler eller kroppsholdning som kan løsnes på eller gjøre noe med. Jeg er vant med at øresus er pipelyder.

Ja, her var jeg visst ikke til så mye hjelp, men kanskje andre har opplevd andre bråkelyder enn piping:-)

Annonse

Hmmm, øresus er det vel ikke så mye å gjøre med, hvis du da ikke finner ut at årsaken ligger i anspente muskler eller kroppsholdning som kan løsnes på eller gjøre noe med. Jeg er vant med at øresus er pipelyder.

Ja, her var jeg visst ikke til så mye hjelp, men kanskje andre har opplevd andre bråkelyder enn piping:-)

Takk for svar uansett :-). Ingen piping her nei, bare buldring eller hva jeg skal kalle det :). Det gjør jo ikke vondt da, bare irriterende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...