Gå til innhold

Northug

Anbefalte innlegg

Gjest roundabout
Skrevet

Hva er det med han, greit nok med ett enormt konkurranseinstinkt, men føler at han er litt destruktiv også........KJØR DEBATT!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

11

• ShitDiddelyDo

6

• Colette

5

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Debatt om Northug på psykiatri?

Selv om jeg synes han oppfører seg som en drittunge noen ganger, så hadde denne kanskje passet bedre på åpent forum. Eller kanskje prøver du å finne ut om han har en diagnose? ;)

Gjest roundabout
Skrevet

Debatt om Northug på psykiatri?

Selv om jeg synes han oppfører seg som en drittunge noen ganger, så hadde denne kanskje passet bedre på åpent forum. Eller kanskje prøver du å finne ut om han har en diagnose? ;)

Ikke nødvendigvis en diagnose må settes på alt og ingenting fordi man diskuterer psykiatri;) Men hans personlighet er jo relativt fasinerende

Skrevet

Petter er en kjempegutt:) Han har en enorm vinnerskalle, og de som ikke tåler uttalelsene hans får bare slå av tv'n. Heia Petter, måtte du aldri forandre deg:)

Skrevet

Ikke nødvendigvis en diagnose må settes på alt og ingenting fordi man diskuterer psykiatri;) Men hans personlighet er jo relativt fasinerende

Aldri likt fyren....han har noe over seg - arrogant, bortsemt.

Gjest Elextra
Skrevet

Tilfeldig at denne er havnet på psyk?

Nei, flytt den til småbarnsforumet, så kan vi diskutere i hvilken grad foreldrene har vært flinke/heldige med oppdragelsen! ;)

Vingler i hva jeg selv synes, dels er han kvalmende selvopptatt og arrogant, dels er han et friskt pust og en skikkelig tøffing! :)

Men noen burde lære ham litt om god sportsånd... hvis det ikke er for sent.

Skrevet

Er du opptatt av janteloven? Man må da tåle at man er litt 'karravolin'(trøndersk uttrykk) i dette landet!

Skrevet

Du kjenner han personlig eller?

Skrevet

Han virker som en bortskjemt unge, og jeg blir flau på hans vegne rett som det er. LIkevel, han er en fargeklatt blant en gjeng ganske grå og prektige flinkiser. Han får til og med sportsignoranter som meg til å se på langrenn:)

Skrevet

Er du opptatt av janteloven? Man må da tåle at man er litt 'karravolin'(trøndersk uttrykk) i dette landet!

Det er friskt og greit å vårrå karravolin. Men det er aldri sjarmerenede å være nedlatende og lite respektfull overfor konkurrentene. Fotballspilleres apenivå er bare kvalmt. Han bør holde seg for god til å synke til dette nivå.

Skrevet

Det er friskt og greit å vårrå karravolin. Men det er aldri sjarmerenede å være nedlatende og lite respektfull overfor konkurrentene. Fotballspilleres apenivå er bare kvalmt. Han bør holde seg for god til å synke til dette nivå.

Kanskje de ikke hadde et brukbart fotballag der han vokste opp? Så stakkars Petter måtte ut i løypa istedet? Han er jo en typisk fotballspiller i grunnen. Han har til og med modellkjæreste;)

Skrevet

Har han gjort det da?

Skrevet

Han er en fantastisk fyr!!

Hadde flere vært som han hadde vi ikke hatt jantelov. Jeg er fasinert og jeg beundrer noen som kan være så selvsikker og lunefull humoristisk og virkelig gjennomføre et image så til de grader!

Go Petter!

Skrevet

Jeg mislikte ham helt fra første gang han viste sin usympatiske side - og det var vel relativt tidlig. (Da han var pottesur på lagkameraten som falt i en sprintstafett - Hetland, tro?)

I tillegg synes jeg han er _totalt_ usjarmerende, så jeg kan ikke unnskylde ham på det grunnlaget heller ;-) (Det finnes andre personer som kanskje er nesten like overlegen, men som jeg kan sjarmeres av likevel...)

Skrevet

Kanskje de ikke hadde et brukbart fotballag der han vokste opp? Så stakkars Petter måtte ut i løypa istedet? Han er jo en typisk fotballspiller i grunnen. Han har til og med modellkjæreste;)

Han spiller da fotball når han kan - for det verdensberømte laget Mosvik IL. De er i 5. div. eller noe sånt

tror

Skrevet

Han er en fantastisk fyr!!

Hadde flere vært som han hadde vi ikke hatt jantelov. Jeg er fasinert og jeg beundrer noen som kan være så selvsikker og lunefull humoristisk og virkelig gjennomføre et image så til de grader!

Go Petter!

Fullstendig enig:-)

Skrevet

Han spiller da fotball når han kan - for det verdensberømte laget Mosvik IL. De er i 5. div. eller noe sånt

tror

De rykket faktisk ned i 6 div ;)

Skrevet

De rykket faktisk ned i 6 div ;)

OK - godt at noen har full oversikt!

Gjest HHP58-bipolar
Skrevet

Viste ikke at Northug var psykisk syk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...