Gå til innhold

64-bits Windows 7 og problemer med flash&java

Anbefalte innlegg

Jeg har 64 bits windows 7 installert på pcen min, , det jeg syns er dumt er at blant annet flash player og java ikke funker i 64-bitsversjonen.

Er det noe triks man kan gjøre her? Forhåpentligvis kommer det snart utgaver som støtter pcen min(?). Jeg kan åpne nettleseren i 32bits versjon, så sånn sett er det ingen krise (jeg bare glemmer å gjøre det når jeg skal).

Fortsetter under...

Gjest Databananen

Java har 64-bits støtte. Du kan installere både 32-bits og 64-bits versjonen ved siden av hverandre. Flash vet jeg ikke. Hvorfor trenger du å kjøre 64-bits Internet Explorer? Det går ikke kjappere enn 32-bits versjonen. Forøvrig vil jeg anbefale deg Firefox med NoScript addonen. Sikerere surfing finnes ikke.

Java har 64-bits støtte. Du kan installere både 32-bits og 64-bits versjonen ved siden av hverandre. Flash vet jeg ikke. Hvorfor trenger du å kjøre 64-bits Internet Explorer? Det går ikke kjappere enn 32-bits versjonen. Forøvrig vil jeg anbefale deg Firefox med NoScript addonen. Sikerere surfing finnes ikke.

Takk for svar. Jeg vet ikke hvorfor jeg har 64bitsen. Kjekt å ha:-)

• 9 måneder senere...
Gjest Norknight

Takk for svar. Jeg vet ikke hvorfor jeg har 64bitsen. Kjekt å ha:-)

Nei,det er IKKE kjekt å ha.Du vil aldri merke det i praksis om din maskin reagerer 1/100 sekund raskere.

Det er ett overpriset system som i praksis bare har masse feil og ikke gjør hverdagen noe bedre for den alminnelige hjemme data bruker.

Jobber man i ett stort firma med 50+ datamskiner,kan det sikkert ha noe for seg,mens jeg mener at en rask hdd og mye ram er bedre.(2-4 gb)

Min sønn har lagt in 64 bit w7,men jeg skal fjerne det om jeg finner fler en de 2 feilene jeg har funnet på 2 uker.

Xp home eller vista er bedre eller 32 bit.

Det nytter ikke for en gammel dame å sette seg inn i en sportsbil som kan kjøre i 300.Det kan godt hende hun ikke tør å kjøre over 100 i allefall!!

Noe annet er det med Petter Solberg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...