Gjest bølger Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Piner meg gjennom dagene på jobb. Vil bare sove. Lukker øynene og faller bort mange ganger i løpet av dagen. Jeg er litt motløs nå. Gruer meg for å gå på jobb. Wellbutrinen har hjulpet, men nå føler jeg meg tilbake til der jeg var. Slutter effekten av wellbutrin? 0 Siter
Gjest sukkerates Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Har selv stått på Wellbutrin, dog ikke lengre enn få mnd. Effekten avtok ikke for meg, måtte seponere av andre årsaker. Likte energien den gav meg. I ettertid har jeg funnet en måte å få mye mer energi på. Trening! Går i raskt tempo, tredemølle og styrke. Det virker bra, og i tillegg har søvnen blitt bedre også. Kan iallefall anbefale raske gåturer a halv time el. løping for å få mer energi. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Har selv stått på Wellbutrin, dog ikke lengre enn få mnd. Effekten avtok ikke for meg, måtte seponere av andre årsaker. Likte energien den gav meg. I ettertid har jeg funnet en måte å få mye mer energi på. Trening! Går i raskt tempo, tredemølle og styrke. Det virker bra, og i tillegg har søvnen blitt bedre også. Kan iallefall anbefale raske gåturer a halv time el. løping for å få mer energi. Jeg trimmer litt mens jeg er på jobb også, men det nytter ikke. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Sjekka ME? Nei, men jeg var hos nevrolog som sa at det var hypersomni. Det var ingenting annet å gjøre enn å ha sovepauser, men det er ikke så lett når du er på jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.