Gå til innhold

Er så trett på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Piner meg gjennom dagene på jobb. Vil bare sove. Lukker øynene og faller bort mange ganger i løpet av dagen. Jeg er litt motløs nå. Gruer meg for å gå på jobb.

Wellbutrinen har hjulpet, men nå føler jeg meg tilbake til der jeg var. Slutter effekten av wellbutrin?

Gjest sukkerates
Skrevet

Har selv stått på Wellbutrin, dog ikke lengre enn få mnd. Effekten avtok ikke for meg, måtte seponere av andre årsaker. Likte energien den gav meg.

I ettertid har jeg funnet en måte å få mye mer energi på. Trening! Går i raskt tempo, tredemølle og styrke. Det virker bra, og i tillegg har søvnen blitt bedre også. Kan iallefall anbefale raske gåturer a halv time el. løping for å få mer energi.

Gjest bølger
Skrevet

Har selv stått på Wellbutrin, dog ikke lengre enn få mnd. Effekten avtok ikke for meg, måtte seponere av andre årsaker. Likte energien den gav meg.

I ettertid har jeg funnet en måte å få mye mer energi på. Trening! Går i raskt tempo, tredemølle og styrke. Det virker bra, og i tillegg har søvnen blitt bedre også. Kan iallefall anbefale raske gåturer a halv time el. løping for å få mer energi.

Jeg trimmer litt mens jeg er på jobb også, men det nytter ikke.

Gjest bølger
Skrevet

Sjekka ME?

Nei, men jeg var hos nevrolog som sa at det var hypersomni. Det var ingenting annet å gjøre enn å ha sovepauser, men det er ikke så lett når du er på jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...