Gå til innhold

Depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest Henriksa
Skrevet

Hei, Har ikke følt meg så bra det siste halvåret, er konstant trist, og når jeg endelig er glad skal det ingenting får att jeg blir trist. Har mistet endel vekt og har blitt fortalt att jeg har sikkert spiseforstyrrelser, men etter en helsesøster kom inn i klasserommet og fortalte om ei jente på trinnet som sleit med depresjon. Så begynte jeg å tenke og lese litt på nettet om det, leste om symptomer og fant ut av mange av disse passet hos meg. blant annet, følelse av å være trist og nedstemt, tap av interesse for aktiviteter som pleier å være lystbetonte, slapphet, tretthet, selvmordstanker, og ikke minst vekttap, leste att det var ikke unormalt og enten gå opp i vekt eller gå av seg noen kilo, jeg har aldri matlyst, kan gå en hel dag å bare spise ett måltid. Men pga alderen har jeg tenkt att det kommer nok til å gå over, men det har jo vart i ca et halvt år, og det er ikke mye kjekt. Har tenkt på å gå til helsesøster, men aner ikke hva jeg skal si. Gutt, 14 år

Gjest luftslott
Skrevet

Om du ikke vet hva du vil si kan du jo bare ta utskift av det innlegget du har skrevet her, for her har du på en fin og ærlig måte fortalt hvordan du har det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...