Gjest heidik84 Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Hei, jeg har siden jeg var 17år slitt med ryggen etter jeg var vikar på gilde,men nå i etter tid har jeg fått vite at jeg har liten grad for CP...men det jeg lurte på var er det noe man kan få gjordt for at ryggen skal bli bedre? den er verst på venster side og sånn er den når jeg jobber med tunge ting som gips former eller når jeg rydder/vasker hjemme.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Oppsøk lege å få henvisning til noen som kan hjelpe deg! Det bør være hjelp å få Lykke til! 0 Siter
frosken Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Du kan sannsynligvis bli bedre i ryggen av å få hjelp av en fysioterapeut. Det lureste er om du diskuterer dette med din fastlege og ber om henvisning til fysioterapi. Fysioterapeuten kan blant annet lage et treningsprogram spesielt tilpasset dine ryggplager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.