DOLemannen Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Jeg føler at jeg ikke har noe å snakke om. Ser at andre her på DOL har mye å snakke om - ikke bare lager de tråder om interessante emner; de svarer også med ting de har på hjertet. Jeg har ingenting på hjertet. Skulle ønske jeg hadde mer å snakke om, slik at jeg kunne delta mer i sosiale lag... 0 Siter
Frøkenbekymra Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Synes du deltar hele tiden jeg. Ikke det at du kommenterer i hytt og pine, men du er her og du deler dine tanker og følelser med andre. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Skrevet 13. januar 2011 Synes du deltar hele tiden jeg. Ikke det at du kommenterer i hytt og pine, men du er her og du deler dine tanker og følelser med andre. Joda... men syns ikke jeg har så mye interessant å snakke om. :-) 0 Siter
Frøkenbekymra Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Joda... men syns ikke jeg har så mye interessant å snakke om. :-) Det har vel egentlig ikke jeg heller. Synes bare det hjelper å få andres synspunkter på saker og ting. Dessuten er det en måte å ha kontakt med andre mennesker på de dagene jeg murer meg inne :-) Setter faktisk pris på de "lite betydningsfulle" innleggene dine. 0 Siter
laguna1 Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Joda... men syns ikke jeg har så mye interessant å snakke om. :-) Jeg har hvertfall lagt merke til deg Synes du skriver artig om både små og store temaer jeg 0 Siter
DOLemannen Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Skrevet 13. januar 2011 Det har vel egentlig ikke jeg heller. Synes bare det hjelper å få andres synspunkter på saker og ting. Dessuten er det en måte å ha kontakt med andre mennesker på de dagene jeg murer meg inne :-) Setter faktisk pris på de "lite betydningsfulle" innleggene dine. Hum! :-) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Skrevet 13. januar 2011 Jeg har hvertfall lagt merke til deg Synes du skriver artig om både små og store temaer jeg Ok, takk for det. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.