Gå til innhold

Lite å snakke om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg ikke har noe å snakke om. Ser at andre her på DOL har mye å snakke om - ikke bare lager de tråder om interessante emner; de svarer også med ting de har på hjertet.

Jeg har ingenting på hjertet.

Skulle ønske jeg hadde mer å snakke om, slik at jeg kunne delta mer i sosiale lag...

Frøkenbekymra
Skrevet

Synes du deltar hele tiden jeg. Ikke det at du kommenterer i hytt og pine, men du er her og du deler dine tanker og følelser med andre.

Skrevet

Synes du deltar hele tiden jeg. Ikke det at du kommenterer i hytt og pine, men du er her og du deler dine tanker og følelser med andre.

Joda... men syns ikke jeg har så mye interessant å snakke om. :-)

Frøkenbekymra
Skrevet

Det har vel egentlig ikke jeg heller. Synes bare det hjelper å få andres synspunkter på saker og ting. Dessuten er det en måte å ha kontakt med andre mennesker på de dagene jeg murer meg inne :-)

Setter faktisk pris på de "lite betydningsfulle" innleggene dine.

Skrevet

Jeg har hvertfall lagt merke til deg :) Synes du skriver artig om både små og store temaer jeg :)

Skrevet

Det har vel egentlig ikke jeg heller. Synes bare det hjelper å få andres synspunkter på saker og ting. Dessuten er det en måte å ha kontakt med andre mennesker på de dagene jeg murer meg inne :-)

Setter faktisk pris på de "lite betydningsfulle" innleggene dine.

Hum! :-)

Skrevet

Jeg har hvertfall lagt merke til deg :) Synes du skriver artig om både små og store temaer jeg :)

Ok, takk for det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...