Gjest 2011 Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Er det noen av dere som har bra effekt av medisin mot depresjon, angst, og kanskje litt paranoia, som ikke har hatt vektøkning som bivirkning? 0 Siter
Frøkenbekymra Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har ikke gått opp et gram uansett hva jeg har dytta i meg. Spurte legen om det var medisinene eller økt matlyst som gjorde at man la på seg da jeg så at dette kunne være en bivirkning. Han svarte økt matlyst. Vet ikke om legen hadde rett, men jeg spiser det samme og legger ikke på meg. 0 Siter
serenity777 Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Ja, rivotril. Det er dog ett b-preparat. Har ikke lagt noe som helst på meg pga zoloft da,. Av ssri vet jeg att de bruker fontex til anorektikere, fordi den gir minst vektoppgang. 0 Siter
Gjest 2011 Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Ja, rivotril. Det er dog ett b-preparat. Har ikke lagt noe som helst på meg pga zoloft da,. Av ssri vet jeg att de bruker fontex til anorektikere, fordi den gir minst vektoppgang. Vet du noe om hvor "bra" fontex er kontra alternativene? og hva heter den medisinen NHD pleier å fremheve? 0 Siter
Gjest 2011 Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har ikke gått opp et gram uansett hva jeg har dytta i meg. Spurte legen om det var medisinene eller økt matlyst som gjorde at man la på seg da jeg så at dette kunne være en bivirkning. Han svarte økt matlyst. Vet ikke om legen hadde rett, men jeg spiser det samme og legger ikke på meg. Hvilke medisiner er det du tar da, og mot hva? og virker de? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har ikke gått opp et gram uansett hva jeg har dytta i meg. Spurte legen om det var medisinene eller økt matlyst som gjorde at man la på seg da jeg så at dette kunne være en bivirkning. Han svarte økt matlyst. Vet ikke om legen hadde rett, men jeg spiser det samme og legger ikke på meg. Økt matlyst som _følge av medisiner_, ja... 0 Siter
DOLemannen Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Vet du noe om hvor "bra" fontex er kontra alternativene? og hva heter den medisinen NHD pleier å fremheve? Wellbutrin. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 I alle fall ikke antipsykotisk medisin, da en av klassebivirkningene er vektøkning... men det er selvsagt individuelt, og skulle du være misfornøyd er det bare å "snu"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.