Gå til innhold

Underlivsinfeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Vestfold01
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 21 og som lenge har hatt underlivsplager. Det gjør blant annet vondt å ha sex fordi jeg er "trang", og jeg får ofte symptomer på sopp. Men disse plagene ble veldig ille for et par mnd siden. Da ble jeg tørr i underlivet, det klødde veldig, jeg hadde veldig mye utflod, og luktet vondt. Jeg tok en seks-dagers Canesten soppkur, og symptomene forsvant. Symptomene kom tilbake for et par dager siden, etter sex, men uten særlig mye utflod. Og symptomene er ikke like sterke og ille som forrige gang. Jeg har også en "brennende" følelse i underlivet og har litt problemer med å sitte, spesielt på harde møbler. Jeg går på Yasmin p-piller, men jeg tviler egentlig på at det kan være dem, siden symptomene startet etter jeg tok den første pillen, når jeg begynte på dem. Jeg har tatt en klamydia test og fikk negativt, så jeg har ikke klamydia. Håper dette var greit nok forklart.

Skrevet

Behandle både deg selv og partneren med canesten? Partneren din kan smitte deg slik at du hele tiden får sopp ved samleie.

Gjest Vestfold01
Skrevet

Behandle både deg selv og partneren med canesten? Partneren din kan smitte deg slik at du hele tiden får sopp ved samleie.

Jeg hadde ingen fast seksualpartner. Jeg glemte å nevne i første tråd at jeg også hadde noen små "klumper" som var litt smertefulle på de ytre kjønnsleppene, helt nederst. Kan det være et herpesutbrudd? Jeg har munnherpes, har hatt det siden jeg var liten, og får ofte små utbrudd på leppene når jeg er forkjølet. Kan dette ha noe med hverandre å gjøre?

Skrevet

Jeg hadde ingen fast seksualpartner. Jeg glemte å nevne i første tråd at jeg også hadde noen små "klumper" som var litt smertefulle på de ytre kjønnsleppene, helt nederst. Kan det være et herpesutbrudd? Jeg har munnherpes, har hatt det siden jeg var liten, og får ofte små utbrudd på leppene når jeg er forkjølet. Kan dette ha noe med hverandre å gjøre?

Jeg vet ikke, kanskje du burde ta en tur til legen med dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...