Gjest Vestfold01 Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Hei! Jeg er ei jente på 21 og som lenge har hatt underlivsplager. Det gjør blant annet vondt å ha sex fordi jeg er "trang", og jeg får ofte symptomer på sopp. Men disse plagene ble veldig ille for et par mnd siden. Da ble jeg tørr i underlivet, det klødde veldig, jeg hadde veldig mye utflod, og luktet vondt. Jeg tok en seks-dagers Canesten soppkur, og symptomene forsvant. Symptomene kom tilbake for et par dager siden, etter sex, men uten særlig mye utflod. Og symptomene er ikke like sterke og ille som forrige gang. Jeg har også en "brennende" følelse i underlivet og har litt problemer med å sitte, spesielt på harde møbler. Jeg går på Yasmin p-piller, men jeg tviler egentlig på at det kan være dem, siden symptomene startet etter jeg tok den første pillen, når jeg begynte på dem. Jeg har tatt en klamydia test og fikk negativt, så jeg har ikke klamydia. Håper dette var greit nok forklart. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Behandle både deg selv og partneren med canesten? Partneren din kan smitte deg slik at du hele tiden får sopp ved samleie. 0 Siter
Gjest Vestfold01 Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Behandle både deg selv og partneren med canesten? Partneren din kan smitte deg slik at du hele tiden får sopp ved samleie. Jeg hadde ingen fast seksualpartner. Jeg glemte å nevne i første tråd at jeg også hadde noen små "klumper" som var litt smertefulle på de ytre kjønnsleppene, helt nederst. Kan det være et herpesutbrudd? Jeg har munnherpes, har hatt det siden jeg var liten, og får ofte små utbrudd på leppene når jeg er forkjølet. Kan dette ha noe med hverandre å gjøre? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Jeg hadde ingen fast seksualpartner. Jeg glemte å nevne i første tråd at jeg også hadde noen små "klumper" som var litt smertefulle på de ytre kjønnsleppene, helt nederst. Kan det være et herpesutbrudd? Jeg har munnherpes, har hatt det siden jeg var liten, og får ofte små utbrudd på leppene når jeg er forkjølet. Kan dette ha noe med hverandre å gjøre? Jeg vet ikke, kanskje du burde ta en tur til legen med dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.