Gå til innhold

Psykologen min igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkenånei
Skrevet

Egentlig så er han litt rar. Vet ikke om noen av dere er borti lignende. Men f.eks så prøver han å lure meg hele tiden. Han prøvde å organisere en "sjekkesituasjon" for å liksom "få meg på kroken" og late som om vi hadde kjemi, bruke samme banneord som meg, og lignende.. Jeg bet selvsagt ikke på, fordi jeg hadde en mistanke om hva han var i ferd med. Det eneste han da ville prøve å fremprovosere var om jeg ville være fysisk med han. Jeg skjønnte jo selvsagt dette da jeg ikke er dum. Jeg merker at han ikke er ærlig. Han laget et eget opplegg når han skulle få meg ut av "huset" ved å spille skuespill og manipulere meg i rett retning. Jeg ser jo selvsagt dette. Samt at jeg legger merke til når han lyger til meg, f.eks ved å vri på ting når han snakker, han legger ofte til setninger for å forsikre meg om at det jeg kan finne på å tro ikke er sant... ;-) Vet ikke om dere opplever noe lignende ? Er dette liksom normal oppførsel ? Sånn det funker ?

Skrevet

Hva skulle være hensikten med dette? Hva lyver han om? Fokuset skal jo være deg og utfordringer...

Gjest mener jeg
Skrevet

''Men f.eks så prøver han å lure meg hele tiden. Han prøvde å organisere en "sjekkesituasjon" for å liksom "få meg på kroken" og late som om vi hadde kjemi, bruke samme banneord som meg, og lignende.. ''

Nei, himmel og hav, dette er ikke naturlig, og denne psykologen må du komme deg vekk fra med en eneste gang.

Skrevet

''Det eneste han da ville prøve å fremprovosere var om jeg ville være fysisk med han. Jeg skjønnte jo selvsagt dette da jeg ikke er dum.''

Jeg har tenkt litt på innlegget ditt, og har kommet frem til at jeg vil spørre deg om du er sikker på at du ikke feiltolker situasjonen fullstendig? Finnes det en mulighet for at du er paranoid?

Gjest i terapi selv
Skrevet

''Det eneste han da ville prøve å fremprovosere var om jeg ville være fysisk med han. Jeg skjønnte jo selvsagt dette da jeg ikke er dum.''

Jeg har tenkt litt på innlegget ditt, og har kommet frem til at jeg vil spørre deg om du er sikker på at du ikke feiltolker situasjonen fullstendig? Finnes det en mulighet for at du er paranoid?

Frosken må ha rett her! Jeg har også tenkt litt på denne situasjonen Ikkenånei beskriver, og det er bare FOR utrolig!! Her MÅ det være feiltolking av situasjoner som ligger til grunn. Ellers så trenger psykologen hjelp selv!!

Du verden!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...