tjohei Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Skal kanskje begynne i attføring på fretex. Noen som har erfaringer fra fretex og attføring eller annen jobb/praksis derfra? 0 Siter
rose23 Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Det er vel en plass du skulle møte forståelse for at livet kan være vanskelig og kanskje bli godt tatt vare på :-) 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Det er vel en plass du skulle møte forståelse for at livet kan være vanskelig og kanskje bli godt tatt vare på :-) Kjenner en som fikk jobb på Fretex der jeg vokste opp. Hn trivdes kjempegodt der, hadde en spesiell tone fordi det inneholdt møte med veldig mange mennesketyper, at det ga mulighet til å hjelpe de som har det tøft, at det var et veldig godt arbeidsmiljø der. Arbeidsmiljøet har jo alt å si for hvor godt man trives, men jeg har inntrykk av at ekspeditørene har hatt det bra de gangene jeg har handlet i Fretex-btikker. Gi det forsøk, da kan ingen si at du ikke prøvde om det viser seg feil for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.