Gå til innhold

Stress og Angst

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei. I nesten en måned nå har jeg slitt med kraftig angst og en form for depresjon. Jeg er 21 år, og greier ikke å slutte om tid & døden, og hvordan folk blir eldre, tid tikker ned osv. Jeg får ikke sove og mange netter ligger jeg i sengen og svetter mens hjertet dunker tungt og hjernen overfylles med tanker om stress og livet. Jeg har aldri opplevd noe liknende og jeg er livredd for at jeg ikke vil greie å slutte med disse tankene. Jeg føler ikke som megselv lenger.

Skrevet

Det hørtes ikke noe greit ut å ha det på den måten!

Siden det har vedvart og du er bekymret, tror jeg du gjør lurt i å ta kontakt med fastlegen din. Ring kontoret imorgen tidlig og si du øsnker time så snart som mulig.

Print gjerne ut innlegget ditt hvor du forklarer godt hvordan du føler deg, og ta det med til legen dersom det føles vanskelig å snakke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...