Gå til innhold

helt frisk på rekordtid

Anbefalte innlegg

Gjest bipolar tjo og hei
Skrevet

Ble sykemledt pga depresjon til tross for Lamictal og Seroquel. Begynte nedturen i november/desember og kapitulerte i forrige uke. Etter det har dagene gått og jeg har vekslet mellom tomhet og sipping over allverdens greier. Jeg har lenge slitt med å være sinnsykt trøtt og følt meg mer sliten når jeg har stått opp enn nå har jeg lagt meg.

Når jeg sto opp i dag følte jeg meg imidlertid HELT frisk. Nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg er hjemme og lurer på om jeg skal ringe legen så han kan friskmelde meg. Legen mente jeg burde revurderes i forhold til medisinering og henviste meg til psykolog. Skjønner ikke hva jeg skal dit etter. Tar jo bare opp plassen for de som trenger det. Skal jeg ringe legen eller ikke? Orker jo ikker å sitte her hjemme og surre :-)

Føler mest for å ta meg en tur på tr.senteret, men tenker at noen kan komme til å se meg der og fortelle sjefen at jeg skulker jobben.

Skrevet

Du bør dra på treningssenteret. Trening er uansett ansett som god behandling i forhold til depresjon, så om du skulle treffe noen som lurer, så er det jo bare å si at treningen er forordnet av legen.

Hvis du fortsetter å være i ok form, så kan du sikkert begynne å jobbe igjen ganske snart, men det kan vel være greit å se om du er i stabil form først.

Skrevet

Hadde jeg blitt frisk så fort så ville nok noen varselklokker ha ringt. De gangene jeg gjør det, blir jeg som regel hypoman.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Se det an, nyt denne uken og vurder i løpet av helgen om du skal ringe legen på mandag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...