Gjest bipolar tjo og hei Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Ble sykemledt pga depresjon til tross for Lamictal og Seroquel. Begynte nedturen i november/desember og kapitulerte i forrige uke. Etter det har dagene gått og jeg har vekslet mellom tomhet og sipping over allverdens greier. Jeg har lenge slitt med å være sinnsykt trøtt og følt meg mer sliten når jeg har stått opp enn nå har jeg lagt meg. Når jeg sto opp i dag følte jeg meg imidlertid HELT frisk. Nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg er hjemme og lurer på om jeg skal ringe legen så han kan friskmelde meg. Legen mente jeg burde revurderes i forhold til medisinering og henviste meg til psykolog. Skjønner ikke hva jeg skal dit etter. Tar jo bare opp plassen for de som trenger det. Skal jeg ringe legen eller ikke? Orker jo ikker å sitte her hjemme og surre :-) Føler mest for å ta meg en tur på tr.senteret, men tenker at noen kan komme til å se meg der og fortelle sjefen at jeg skulker jobben. 0 Siter
frosken Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Du bør dra på treningssenteret. Trening er uansett ansett som god behandling i forhold til depresjon, så om du skulle treffe noen som lurer, så er det jo bare å si at treningen er forordnet av legen. Hvis du fortsetter å være i ok form, så kan du sikkert begynne å jobbe igjen ganske snart, men det kan vel være greit å se om du er i stabil form først. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Hadde jeg blitt frisk så fort så ville nok noen varselklokker ha ringt. De gangene jeg gjør det, blir jeg som regel hypoman. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Se det an, nyt denne uken og vurder i løpet av helgen om du skal ringe legen på mandag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.