Gjest wellbutrin Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Jeg beklager hvis jeg maser litt om denne wellbutrinen jeg har begynt på. Det er bare så viktig for meg å beholde håpet om at den kan virke, siden jeg har så mye annet utprøvd til ingen nytte. Det er fem dager siden jeg startet, og jeg vet det tar tid før den kan virke. Men jeg lurer på om det er et dårlig tegn at jeg ikke føler noen økt energi. jeg merker ikke stort annet enn litt økt matlyst, tretthet og synsforstyrrelser. Og dette er vel motsatt av det de fleste opplever. Jeg lurer på om dette er uheldig og dårlige tegn. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Len deg tilbake, la tiden komme og kom tilbake om to uker for å fortelle oss hvordan dette går. Det er totalt meningsløst nærmest fra dag til dag å lete etter effekter og bivirkninger. 0 Siter
Gjest wellbutrin Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Len deg tilbake, la tiden komme og kom tilbake om to uker for å fortelle oss hvordan dette går. Det er totalt meningsløst nærmest fra dag til dag å lete etter effekter og bivirkninger. Ok. Point taken. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.