Gjest bølger Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Går det greit å å gå rett fra 200mg til 100mg, og vil de ha effekt selv om jeg kommer under anbefalt referanseområde? Grunnen til at jeg vil prøve å redusere er den unormale trettheten jeg sliter med. Jeg dupper av flere ganger på jobb og fungerer elendig for tiden. Jeg ble bedre etter at jeg begynte med wellbutrin, men nå er det like galt som det var. Eneste hjelpen jeg fikk hos nevrolog var å innføre sovepauser. Noe som ikke går når jeg er på jobb. Jeg vet ikke om det hjelper å redusere, men nå må jeg prøve det som prøves kan, for jeg orker ikke å gå på jobb hvis det skal fortsette slik. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 ''vil de ha effekt selv om jeg kommer under anbefalt referanseområde?'' På individnivå kan en aldri vite svaret på dette. Det eneste jeg kan si sikkert, er at det er mindre sannsynlig at den virker i forhold til om en er i anbefalt område. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 ''vil de ha effekt selv om jeg kommer under anbefalt referanseområde?'' På individnivå kan en aldri vite svaret på dette. Det eneste jeg kan si sikkert, er at det er mindre sannsynlig at den virker i forhold til om en er i anbefalt område. Kan jeg gå rett opp fra 100mg til 200mg hvis jeg blir dårligere av å redusere? Er det som med AD, at du risikerer at de virker dårligere etter forsøk på seponering? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Kan jeg gå rett opp fra 100mg til 200mg hvis jeg blir dårligere av å redusere? Er det som med AD, at du risikerer at de virker dårligere etter forsøk på seponering? Ja, du kan gå rett opp. Nei, etter det jeg har lest, taper ikke effekten seg. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Ja, du kan gå rett opp. Nei, etter det jeg har lest, taper ikke effekten seg. Ok. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.