Gå til innhold

Cipralex og Welbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått 150mg Welbutrin av legen. Går i tillegg på 20mg Cipralex og 16mg Trilafon for post traumatisk stressyndrom.

Jeg syns dette blir mye tabletter og har nå lyst til å slutte med Cipralex.

Hvordan kan jeg best gjøre dette? Kan jeg bare slutte med Cipralexen siden jeg bruker Welbutrin?

Fikk Welbutrin i går og har tatt en tablett i går og en i dag.

Dessuten tror jeg at jeg legger på meg av cipralex. Har lagt på meg seksti kg på tre år med disse tablettene og til tross for lange perioder på Grete Rode kurs da jeg følger dietten, så går jeg ikke ned i vekt.

Håper du vil svare på dette innlegget.

Gjest tenker jeg
Skrevet

Jeg synes ikke det er en god ide å begynne på en tablett og slutte på en samtidig. Vent til du er stabilisert på wellbutrin.

Skrevet

Sikkert lurt å seponere i samråd med lege isåfall.

Det er i spesielt mye kalorier i cipralex så vidt jeg vet, sikker på at det ikke er matlystet som har økt, eventuelt aktivitetsnivået redusert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...