Gå til innhold

Var hos legen i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha snittet på rundt 3 timer søvn siden mellomste barnet vårt ble sykt, krøp jeg til korset og dro til legen for å få sovemedisin i dag. Tenkte jeg kunne vente til helgen med å prøve det, siden jeg aldri har prøvd det før og jeg er alene med ungene.

Kjære legen min foreskrev da Circadin, eller Melatonin. Åh, så glad jeg ble. Nå gleder jeg meg bare til det blir kvelden og jeg kan ta det.

Har brukt Melatonin i forbindelse med jet lag, og det fungerer storartet. At jeg ikke tenkte på det selv. Men jeg er vel for trøtt... ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jaggu på tide, jubalong70;) Håper du får en virkelig god natts søvn!

Tenker på dere alle i denne vonde tiden, og ber for dere!

Klem fra

Skrevet

Jeg ønsker deg en riktig god natts søvn! Jeg håper du oppdaterer i morgen, så vi får vite hvordan natta gikk :-)

Skrevet

Jeg ønsker deg en riktig god natts søvn! Jeg håper du oppdaterer i morgen, så vi får vite hvordan natta gikk :-)

Det skal jeg gjøre :)

Skrevet

Jaggu på tide, jubalong70;) Håper du får en virkelig god natts søvn!

Tenker på dere alle i denne vonde tiden, og ber for dere!

Klem fra

Tusen takk, hidi :)

Alt er jo egentlig bare bra. Snuppelura er jo kreftfri nå, så vidt vi vet - og det tror jeg. Vi får god oppfølging og alt er bare bra.

Tror min reaksjon bunner i at jeg før jul var fullstendig nedkjørt. Planen var å ta det helt med ro og samle krefter i juleferien. Bestemte meg til og med for ikke å jobbe noe, bare for å ta vare på meg selv ;) Men slik gikk det jo ikke...

Og nå kommer reaksjonen.

Legen ville gjerne sykemelde meg, men siden jeg er i praksis er ikke det så lurt. Da blir det bare mer å ta igjen senere, og det har jeg ikke lyst til. Tror nok jeg hadde takket ja, hadde jeg vært i jobb. Det frister unektelig med en ukes tid til bare å slappe av. Men, men. Om 6,5 uke er jeg ferdig med denne praksisperioden, og da er det 5 uker skolefri til å skrive bacheloroppgave. Det tror jeg blir greit. Og snart er jeg ferdig med skolen :D

Hmmm, det ble et langt svar...

Uansett, vi trenger fortsatt varme tanker og bønner. Vi vil ikke at hun skal få noe tilbakefall. Så jeg setter veldig stor pris på at du ber for oss, hidi :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Alt er jo egentlig bare bra. Snuppelura er jo kreftfri nå, så vidt vi vet - og det tror jeg. Vi får god oppfølging og alt er bare bra.

Tror min reaksjon bunner i at jeg før jul var fullstendig nedkjørt. Planen var å ta det helt med ro og samle krefter i juleferien. Bestemte meg til og med for ikke å jobbe noe, bare for å ta vare på meg selv ;) Men slik gikk det jo ikke...

Og nå kommer reaksjonen.

Legen ville gjerne sykemelde meg, men siden jeg er i praksis er ikke det så lurt. Da blir det bare mer å ta igjen senere, og det har jeg ikke lyst til. Tror nok jeg hadde takket ja, hadde jeg vært i jobb. Det frister unektelig med en ukes tid til bare å slappe av. Men, men. Om 6,5 uke er jeg ferdig med denne praksisperioden, og da er det 5 uker skolefri til å skrive bacheloroppgave. Det tror jeg blir greit. Og snart er jeg ferdig med skolen :D

Uansett, vi trenger fortsatt varme tanker og bønner. Vi vil ikke at hun skal få noe tilbakefall. Så jeg setter veldig stor pris på at du ber for oss, hidi :)

''Legen ville gjerne sykemelde meg, men siden jeg er i praksis er ikke det så lurt. Da blir det bare mer å ta igjen senere, og det har jeg ikke lyst til. Tror nok jeg hadde takket ja, hadde jeg vært i jobb. Det frister unektelig med en ukes tid til bare å slappe av. Men, men. Om 6,5 uke er jeg ferdig med denne praksisperioden, og da er det 5 uker skolefri til å skrive bacheloroppgave. Det tror jeg blir greit. Og snart er jeg ferdig med skolen :D''

Det er noe litt positivt med å holde seg i aktivitet, når livet blir snudd oppned....Du gjør en kjempejobb og et et prakteksemplar for barna dine!

Og nå husker du tilog med at _du_ er verd å ta vare på, for søvn er viktig. Og du er viktig for familien din!

Har selv ingen anelse om hva du har gått gjennom, men jeg kan tenke meg reaksjonen min, om det var et av mine barn...

Innlegget ditt var ikke for langt, jeg leste det nøye og kommer til å lese det igjen.

Klem fra

Skrevet

Og nå kommer reaksjonen.

Kjære deg!

Jeg har opplevd mye motgang og vil bare si at man får gjerne en reaksjon i ettertid. Det har jeg fått flere ganger og er nok veldig normalt. Du har hatt en tøff tid vet du.

Jeg ønsker deg lykke til med datteren din, vi får ta en dag av gangen, men skjønner godt at du tenker.

Mange klemmer fra ei som tenker på deg.

Skrevet

Lurt. Min erfaring er at jeg greier meg langt bedre en periode på lite mat enn lite søvn, man blir jo både frynsete og tussete etterhvert, sant.

Nyt natten jubalong - klem :)

Skrevet

Kjære deg!

Jeg har opplevd mye motgang og vil bare si at man får gjerne en reaksjon i ettertid. Det har jeg fått flere ganger og er nok veldig normalt. Du har hatt en tøff tid vet du.

Jeg ønsker deg lykke til med datteren din, vi får ta en dag av gangen, men skjønner godt at du tenker.

Mange klemmer fra ei som tenker på deg.

Tusen takk, Hønemoren.

Skrevet

Lurt. Min erfaring er at jeg greier meg langt bedre en periode på lite mat enn lite søvn, man blir jo både frynsete og tussete etterhvert, sant.

Nyt natten jubalong - klem :)

Tusen takk, Kayia. Jeg har store forhåpninger om en god natts søvn i natt :)

Skrevet

Det må ha vært litt av en lettelse for deg å få den sovemedisinen. Jeg blir helt smårar hvis jeg "bare" sover 6 timer om natta i en uke, jeg.

Ønsker deg en deilig natts søvn!

Skrevet

Det må ha vært litt av en lettelse for deg å få den sovemedisinen. Jeg blir helt smårar hvis jeg "bare" sover 6 timer om natta i en uke, jeg.

Ønsker deg en deilig natts søvn!

Ja, jeg kjenner meg lettet, og gleder meg til å legge meg i kveld.

Skrevet

Så bra! Og hvis det mot formodning ikke funker, fins det sterkere saker.

God natt:-)

Skrevet

Tusen takk, Kayia. Jeg har store forhåpninger om en god natts søvn i natt :)

Deilig å sove? :) Håper ellers dere har fine dager - klem. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...