Gå til innhold

Vedr. "Mette Marit - videoen"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dette fordi dama engang sannsynligvis blir vår dronning, eller fordi det er slemt å sende videoer med "kjendiser" rundt forbi?

Dersom det var en Rune Rudberg video vi her snakka om, de må det jo bare florere av selv om jeg ikke har mottatt noen selv, hadde det da vært greit?

Ikke det at jeg vil se Rune toppløs, eller.. kanskje jeg ville det...

Jeg skal uansett ikke sende rundt noen flere videoer til dolere, så sant det ikke dukker opp noe heftig anal-sex scener med dama! :)

Er dette webmasters bekreftelse på at videoen er ekte?

Hvis den er fake spiller det vel ingen rolle om den sirkulerer, her eller andre steder?

Har webmaster fått seg en liten lekse fra høyere hold...?

Er den videoen verre enn andre linker som svirrer rundt her inne?

*LOL*

Er dette fordi dama engang sannsynligvis blir vår dronning, eller fordi det er slemt å sende videoer med "kjendiser" rundt forbi?

Dersom det var en Rune Rudberg video vi her snakka om, de må det jo bare florere av selv om jeg ikke har mottatt noen selv, hadde det da vært greit?

Jeg skal uansett ikke sende rundt noen flere videoer til dolere, så sant det ikke dukker opp noe heftig anal-sex scener med dama! :)

Jeg har et vågalt bilde av Rune, om du er interessert :-)

Gjest galematias

Neiiii, sier du det!

Så Rune Rudberg er med på videoen altså?

Da skjønner jeg Webmaster godt, jeg. Få svineriet vekk fra sidene med en gang!

Annonse

http://www.runerudberg.no

Der kan du få logo og ringetoner og greier! hehe - eller sende meg et Rune-postkort;

[email protected]

:-)

Jeg er såpass lite opphengt i denne sex-atleten at jeg nok sniker meg unna å ha "ut mot havet" som ringelyd :)

Rune som logo på telefonen hadde også vært et dårlig sjekketriks :)

Jeg liker hun dama jeg har som logo på tlf nå, hun er drittfin :)

Og film-musikken til Halloween er også meget bra som ringetone...

Men det var hun dama på displayet da, tro meg, hun er deilig!

vedder ræva mi på at du har henne:

http://itavisen.no/art/1297085.html

..har fått høre at hun har utrolig deilige lepper -men jeg syns hun ser ut som hun har tatt fettsuging og ikke visst at hun kunne kaste det fettet fra låra - og så klassa det inn i leppene. *s*

(misunnelig)

vedder ræva mi på at du har henne:

http://itavisen.no/art/1297085.html

..har fått høre at hun har utrolig deilige lepper -men jeg syns hun ser ut som hun har tatt fettsuging og ikke visst at hun kunne kaste det fettet fra låra - og så klassa det inn i leppene. *s*

(misunnelig)

Neida, hun jeg har er kappa av fra haka og opp :)

Annonse

Gjest (Anonymous)

Er dette webmasters bekreftelse på at videoen er ekte?

Hvis den er fake spiller det vel ingen rolle om den sirkulerer, her eller andre steder?

Har webmaster fått seg en liten lekse fra høyere hold...?

Er den videoen verre enn andre linker som svirrer rundt her inne?

*LOL*

Ingen har noe respekt for henne alikevel,så det spiller ingen rolle.

Hun blir den største dronningfloppen som verden har opplevd!

selvfølgelig er jeg

Ja,ja. Jeg var i ferd med å lage middag, men tanken på Rune Rudberg i noen form for avkledd positur på en video fikk meg plutselig til å utsette prosjektet.

*grøss*

Hmmm....de viste deler av den på NRK, men den skal sensureres vekk her....?

Webmaster står jo fritt til å gjøre som han/hun vurderer som riktig, men jeg stiller et spørsmål ved denne avgjørelsen.

Nå viser det seg jo at videoen ikke var forfalsket, men personen som deltok var ikke Mette Marit.

Uten at det har noe med saken å gjøre egentlig....

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...