Gå til innhold

NHD, kan du se hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Gjest bibolla
Skrevet

hvis jeg skifter nick?

Kan du se min IP-adresse?

Ble plutselig redd for at noen kunne finne meg.

Skrevet

Jeg vet det ikke, men jeg tror i tilfelle de skal ha GRUNN til det for å sjekke. Spam i vei, heng ut andre i hytt og pine og du blir kanskje sjekka, ... les på webmaster-forumet hva som er upopulært... Her kan du jo også stille nøyaktig samme spørsmål, webmaster er rette person til å svare der.

Gjest høstløv
Skrevet

''Ble plutselig redd for at noen kunne finne meg.''

Det er alltid en sjanse for at en kan bli indentifisert når en velger å være aktiv i diverse anonyme fora, det er en sjanse en må ta eller la vær å delta i diskusjoner.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

For den som er synsk og tankelesende er intet umulig :-)

Gjest bobolla
Skrevet

For den som er synsk og tankelesende er intet umulig :-)

HJEEEEELP!!!!

Hehe :-)

Gjest Hulderen
Skrevet

NHD har samme muligheter som webmasterne. Det vil si at han ikke kan se IP-adressen din. Men han kan se hvilken mailadresse du har registrert. Og han kan se at du bytter nick, hvis du bare bytter det, uten å opprette en ny bryker med en ny mailadresse.

Så hvis du vil være anonym for dem: Opprett en ny mailadresse, der du ikke bruker navnet ditt. Så lager du deg en ny bruker på dol, med et nytt nick. Skal de kjenne deg igjen nå, så er det bare hvis du skriver noe som avslører deg.

Et tios til: ikke bruk samme passord som på den gamle mailadressen. Tidligere kunne webmasterne se passordene til brukerne, jeg vet ikke om det er forandret nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...