Gjest pimbelimbim Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 Når jeg slår om fra nedstemt til oppstemt eller normal havner jeg av og til i en slags hyperaktiv tilstand som tar helt av. Jeg blir så urolig at det ikke er mulig å stå/sitte stille og ofte er det noe som gjentar seg inne i mitt hode. Det er ikke mulig å tenke på noe annet. Forrige gang var det Pink-Panther-låten som ble satt på repeat. Jeg følte meg faktisk som Pink-Panther og snek meg rundt i huset mens låten hjallet i hodet. Dette varte et par timer også var jeg den vanlige "jeg" igjen. En annen gang vandret jeg frem og tilbake på plene, tvinnet en hårlokk og løste matematiske problemer. Da følte jeg meg som Einstein. Dette tør jeg ikke si til legen. Er redd jeg blir putta inn. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 '' Er redd jeg blir putta inn.'' Du bør oppsøke lege, og h*n putter deg nok ikke inn noen plass, men vil muligens sende deg til en psykiater;) Lykke til! 0 Siter
Gjest pimbelibim Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 '' Er redd jeg blir putta inn.'' Du bør oppsøke lege, og h*n putter deg nok ikke inn noen plass, men vil muligens sende deg til en psykiater;) Lykke til! Det har han allerede gjort og jeg har vært der før, men akkurat det gadd jeg ikke å fortelle :-) 0 Siter
beate1234 Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Dette burde du fortelle legen din om.. Psykiatrien har sprengt kapasitet så skal nok mer til for å bli "putta" inn. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Det har han allerede gjort og jeg har vært der før, men akkurat det gadd jeg ikke å fortelle :-) Du bør fortelle det. Bare slik kan du få den hjelpen du trenger. Ut i fra det du forteller er det ingen fare for at du blir innlagt 0 Siter
Gjest loop84 Skrevet 21. januar 2011 Skrevet 21. januar 2011 Du bør snakke med legen ja. Det er ikke flaut eller tabu. Jo før jo bedre. Du blir nok ikke lagt inn. Min første psykiater svarte da jeg stilte samme spørsmål. "Du er ikke gal før du tror alle andre enn deg er gale" Lykke til, det ordner seg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.