Gå til innhold

Er jeg gal?

Anbefalte innlegg

Gjest pimbelimbim
Skrevet

Når jeg slår om fra nedstemt til oppstemt eller normal havner jeg av og til i en slags hyperaktiv tilstand som tar helt av. Jeg blir så urolig at det ikke er mulig å stå/sitte stille og ofte er det noe som gjentar seg inne i mitt hode. Det er ikke mulig å tenke på noe annet.

Forrige gang var det Pink-Panther-låten som ble satt på repeat. Jeg følte meg faktisk som Pink-Panther og snek meg rundt i huset mens låten hjallet i hodet. Dette varte et par timer også var jeg den vanlige "jeg" igjen.

En annen gang vandret jeg frem og tilbake på plene, tvinnet en hårlokk og løste matematiske problemer. Da følte jeg meg som Einstein.

Dette tør jeg ikke si til legen. Er redd jeg blir putta inn.

hidi, the scorpion
Skrevet

'' Er redd jeg blir putta inn.''

Du bør oppsøke lege, og h*n putter deg nok ikke inn noen plass, men vil muligens sende deg til en psykiater;)

Lykke til!

Gjest pimbelibim
Skrevet

'' Er redd jeg blir putta inn.''

Du bør oppsøke lege, og h*n putter deg nok ikke inn noen plass, men vil muligens sende deg til en psykiater;)

Lykke til!

Det har han allerede gjort og jeg har vært der før, men akkurat det gadd jeg ikke å fortelle :-)

Skrevet

Dette burde du fortelle legen din om.. Psykiatrien har sprengt kapasitet så skal nok mer til for å bli "putta" inn.

Skrevet

Det har han allerede gjort og jeg har vært der før, men akkurat det gadd jeg ikke å fortelle :-)

Du bør fortelle det. Bare slik kan du få den hjelpen du trenger.

Ut i fra det du forteller er det ingen fare for at du blir innlagt :)

Skrevet

Du bør snakke med legen ja. Det er ikke flaut eller tabu. Jo før jo bedre. Du blir nok ikke lagt inn.

Min første psykiater svarte da jeg stilte samme spørsmål. "Du er ikke gal før du tror alle andre enn deg er gale" ;)

Lykke til, det ordner seg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...