Gå til innhold

spiseproblem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg i flere uker prøvd å øke matinntaket sakte men sikkert, egentlig fortsatt med mine "utvalgte" matvarer bare i en litt større mengde, men har også tvunget meg til å smake på mat jeg vet jeg likte før i tiden.. Det går egentlig veldig greit psykisk, klarer å styre unna de mest negative tankene rundt mat, syns til og med for første gang på flere år det er trivelig å spise i sammen med noen.

Men herre jesus så forferdelig vondt i magen jeg får, altså vondt i den grad at jeg ikke klarer å stå oppreist på 1-2timer etter at jeg har spist. Det er så ille at jeg snart må krype til korset å spørre legen min pent om en sykemelding hvis dette ikke snart demper seg litt.

Noen som har noen råd til hvordan man skånsomt kan vende magen til litt større matinntak? Er smertene etter måltidene noe jeg må regne med vedvarer lenge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...