Gå til innhold

Levende død! NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg ikke har noen livsgnist, ting interesserer meg ikke, har ikke ork, ser ikke poeng i å være sosial(ikke det at jeg har et sosialt nettverk lenger), lav til ingen matlyst.

Følelseslivet er dødt. Tankeløs. Makter ikke å rydde, vaske og ikke for å skremme folk, men jeg gir nesten blaffen i personlig hygiene.

Høres ut som depresjon, men jeg har ikke selvmordstanker overhode.

Mao, alt har stoppet opp.

Cipramil 60mg i tolv år, Lamictal 400mg.

Behandleren klør seg i hue og vet ikke hva hun skal gjøre. Annet er innleggelse på åpen, men hva skulle poenget med det være?

Lille stemmen i hodet sier at dette er ikke normalt og at jeg trenger hjelp, men når andre ikke vet hvordan de skal hjelpe meg og jeg ikke vet hvordan jeg skal hjelpe meg selv, så uler det. Livet paserer uten at jeg får gjort noe.

Alltid vært utadvent og sosial, men nå spiller det ingen rolle. Det er ikke bare bare å "ta seg sammen" og være sosial.

Hva skal en tenke? Medisiner eller?

Har en sekk full med diagnoser, men det gjør ingen klokere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...