Gå til innhold

Blir så frustrert-Trenger råd

Anbefalte innlegg

Gjest Giffordsen
Skrevet

Jeg har snakket tidligere om en person jeg vil holde meg fullstendig unna.Gitt veldig tydelig beskjed om at jeg ikke ønsker noe kontakt. Og så får jeg feks melding om hva min fysioterapeut heter fordi han skal være bra. Det irriterer meg. Når jeg regelrett har bedt personen om å la meg være i fred og sagt ganske tydelig at han er død for meg er det merkerlig å få slike forespørsler.

Skrevet

Hvis du la være å svare gir han seg nok snart, men hvis du gir etter og svarer har du det gående.

Gjest Giffordsen
Skrevet

Hvis du la være å svare gir han seg nok snart, men hvis du gir etter og svarer har du det gående.

Tror du har rett selv om jeg var fristet til å si finn deg din egen fysioterapeut men det er nok ikke så lurt.

Skrevet

Tror du har rett selv om jeg var fristet til å si finn deg din egen fysioterapeut men det er nok ikke så lurt.

Du kan også svare at hvis han sender en melding til, så anmelder du han for trakassering. Du kan også si at det gjelder også hvis han svarer på den meldingen du sender.

Skrevet

Det er tydelig at det er en som ikke vil ønsker å bryte kontakten av en eller annen grunn. Hvi du ikke vet grunnen, så spør han hvorfor han kontakter deg (plager deg ) når du ikke ønsker å ha noe med han å gjøre ? Det kan jo virke som at han vil vise at han ikke er død for deg alikevel ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...