Gå til innhold

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest er knekt jeg
Skrevet

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg så knekt. Jeg har kjempet så lenge, og jeg har vært deprimert i snart et år. Et helt år. Veldig deprimert. Innimellom lysner det litt, så dras jeg ned igjen. Jeg tenker på døden hele tiden, men vet jeg ikke kan. Men det er så vondt å tenke på døden hele tiden, som en sorg som kverner og kverner. Jeg føler meg veldig syk i tankene, i hele systemet, i hjernen. Og jeg tror ikke at wellbutrin vil hjelpe slik jeg reagerer på den. Det er ikke så mange alternativer å prøve ut etter hvert. Jeg føler meg ødelagt, og det er ikke noe som tyder på at det klarer å fikse seg selv heller. Jeg har ikke lyst å leve livet slik det er nå, men jeg kan ikke dø heller, så jeg er fanget i noe uutholdelig. Det hjelper ikke å snakke med vikarlegen min heller. Ingen ting hjelper. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Det er helt tomt, helt mørkt. Jeg har aldri noen gang hatt det så vondt.

Skrevet

Dette var kjent...vær så snill, gi aldri opp..det kommer til å gå over..

Gode klemmer..

Gjest Livet kan være trist
Skrevet

Jeg har stort sett hatt det slik du beskriver i 25 år, men har aldri hatt ønske om å dø, heldigvis.

Har fått en god behandler nå, så satser på bedre tider.

Håper du snart får glade dager igjen.

Skrevet

Finn deg et fast gjøremål som du bestemmer deg for at du SKAL gjøre hver dag, kanskje med pause enkelte dager, f.eks i helgene.

Det kan være å gå en tur eller liknende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...