Gå til innhold

Alt bra nå :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var skikkelig fedd opp. Ved tilfeldigheter havnet jeg plutselig i et kristent miljø. Gikk inn som et vrak, de ba og nå er jeg frelst :-) Truffet fantastiske folk jeg kan komme til når jeg vil og som jeg tørr å være meg selv. Kjenner en ro jeg ikke har kjent på det jeg kan huske :-) Anbefales... Beliv it or not. Halleluja!

Skrevet

Hyggelig for deg, og håper veldig at du har det bra for tiden! :)

Selv har jeg vært med kompis på teater + tatt et par pils etterpå, og er såå happy med at det ble min frelse i kveld:)

Skrevet

Så bra! Ingenting er bedre enn å ha det bra, uansett på hvilke måte det forekommer ;-)

Gjest gratulerer det var godt å høre
Skrevet

Så flott å høre:-)

Ps.Var det du som sluttet på all medisiner or ei stund sia og ble bedt om å skrive oppdateringer her?

Gjest fra meg 39
Skrevet

Så bra! Jeg er også kristen og håper det er en bra menighet du har kommet til. Lykke til med utforskingen. Men husk at det å bli kristen ikke er en garanti for fremtidig lykke i dette livet.

Skrevet

Så flott å høre:-)

Ps.Var det du som sluttet på all medisiner or ei stund sia og ble bedt om å skrive oppdateringer her?

Ja, var jeg som sluttet med medisiner. Jeg er blitt frelst :-) Og er ikke psykotisk som sikkert NHD og andre vil påstå. Jeg skrev om mine selvmordstanker som ble slettet av webmaster. Har fått medisiner mot turbohodet mitt... Men det var det folk i menigheten som ordnet, Jeg trekker meg fra nyjobben uten å få dårlig samvittighet. Vet jeg vil nå såre og knuste sjeler med dette inlegget. Jeg har skrevet ørten hundre innlegg på DOL, gode karakterer på skolen og veldig "vitenskaplig" av meg. Plutselig er jeg ikke alene lenger. Har funnet en familie som vil ta i mot meg uansett form og farge når jeg trenger det. Har hilst på hele famielien med voksne og barn...Møtt to mennesker med samme bakgrunn som har det bra i dag... Da snakker jeg om en som har vært utsatt for grusomme overgrep og en x-narkoman som har vært ut og inn i fengsel og nå vil ha meg med på AA-møter og menighetsmøter. Jeg forstår det ikke...men det er som kloen rundt hjertet plutselig slapp taket. Det skjedde under en frokost.... Det føles ikke som å gå på sobril... men det er ikke langt unna. Kloen i hjertet har sluppet taket. Mange har bedt for meg... Var på mitt første møte i dag... ala slik du ser på filmer med sørstats gudstjenester. Langt vekk fra det du ser og opplevelser i norske kirker på julaften, dåp og begravelser. 200 millioner har blitt edru for godt med AA siden oppstarten, enda flere har funnet frelse med åndeligheten...

det er noen som ser deg, som er glad i deg for ditt herlige vesen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...