Gå til innhold

angst og depresjoner

Anbefalte innlegg

Gjest christian
Skrevet

hei er en gutt på 24 år har hatt en tidligere bakrund med masse rus og alkohol.. den dag i dag sliter jeg utrolig my har prøvd og jobbe på flere jobber for og gjøre min famile gla. men veit selv at det er noe jeg faktisk ikke klarer har så mange dorlig dager og føler meg rett og slett skikelig dorlig er veldig sliten og utmattet for det meste. har jo noen dager jeg er i litt bedre humør men har insett at heg ikke klarer og jobbe har hat et langt sykehus opphold pga nyra og mage problemer.. har hat utrolig mange skader på hodet og ser ikke så lyst på livet.. fikk akurat strøm så jeg holdt på og dø men hjerte slår da enda:) men har stikkinger i hjerte nummen i begge armene og blir utrolig fort utmattet og svimer av iblant. ikke at det er ditt åmrådet kanskje men måtte bare fortelle det ting bare baller på seg og føles ut som jeg har uflaks hele tiden.. har snakket med litt forskjellige folk rundt meg og funnet ut at jeg må søke om ung ufør.. har prøvd i så mange år og vere er normal person. men ting jeg har brukt tidligere har gjort store skader har spist utrolig mye exstasy og måtte ha det for og fungere før spiste over hundre tabletter daglig. i over 1.5 år helt til det plutslig sa pang!!! samt masse kokain og alt mulig annent dop har brukt dop og alkohol siden jeg var 15 år gammel drakk oxo alkol ver dag i en 2 års tid tenkte kanskje du kunne ha noen råd til meg om hvordan jeg skal gå frem.. for jeg kan bare glemme og jobbe er ikke så flink til og prate og fortelle leger og psykolen hvor ille ting egentlig er så er mitt oppi en vanskelig situasjon.. håper du kan hjelpe meg litt på vei så jeg kan få et litt bedre liv og se litt lysere på ting.. for er så lei har prøvd og tatt livet mitt utallig ganger men har ikke lykkes.. har en famile jeg er kjempe gla i oxo så hadde bare vert feigt av meg og gjort slutt på livet. for kan få et nogenlunde normalt liv ettervert håper jeg. har en kjæreste som hjelper meg utrolig mye og er lyspunkte i livet mitt akurat nå skjønner ikke hvorfor psyken og slikt kan gjøre at jeg blir så dorlig har diare opkast hodepinne og slike ting nesten ver dag og er utrolig lei.. har prøvd forskjellige medesiner men syns ikke det har no spesiell effekt annent en og gjøre meg enda mere slapp og innesluttende ... veit det blei en del og lese men er mye lettere og skrive og mine problemer en og snakke om det. setter stor pris på svar på en som kan faget sitt MVH christian

Skrevet

Forstår det som at du står i kontakt med psykolog?

Jeg ville anbefale deg å printe ut innlegget ditt, ta det med deg så du kan bruke det til å formidle det du øsnker.

Vet livet må være tøft, men ikke gi opp! Da kommer du ikke noen vei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...