Gå til innhold

Ingen som ser

Anbefalte innlegg

Gjest pimbelimbim
Skrevet

Hvorfor er det ingen som ser meg?

Fikk en påtrengende lyst til å kjøre bilen rett i fjellveggen, men tenkte at jeg i verste fall ville ende med store skader. Er så lei meg selv. En dag oppe, to dager "meg" og rett ned i det sorte, mørke hullet. Hullet er ikke noe sted for levende ...

brilleslangen
Skrevet

snakk med fastlegen din du om du ikke allerede har gjort det, for sånn skal du ikke ha det...

Gjest Et faktum
Skrevet

snakk med fastlegen din du om du ikke allerede har gjort det, for sånn skal du ikke ha det...

Det er faktisk mange som ikke blir sett, slik er det og det er ikke den som er usynlig det er noe galt med....

Skrevet

Noen ganger må man sørge for å bli sett. Si i fra til noen om hvordan du føler det - behandler, fastlege, venner, familie - hva som måtte passe.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva gjør du for å bli sett? "Ser" du andre?

Jeg synes det er uhensiksmessig å kun lene seg tilbake og forvente at de andre skal "se" en.

Skrevet

Du er et fantastisk verdifullt menneske som har et storslagent liv foran deg. Du må bare finne en vei ut av mørket. Det finnes mange mennesker der ute som er glad i deg, og folk som ville gått på glør for at du skal få det bra. Om du leter så finner du dem og en løsning.

Skrevet

''Fikk en påtrengende lyst til å kjøre bilen rett i fjellveggen, men tenkte at jeg i verste fall ville ende med store skader''

Hva annet kan du gjøre enn å kjøre inn i fjellveggen? Kan du snakke med legen din om dette?

Skrevet

Hva gjør du for å bli sett? "Ser" du andre?

Jeg synes det er uhensiksmessig å kun lene seg tilbake og forvente at de andre skal "se" en.

Tror du har et stort poeng der. Det er veldig mange som går rundt og forlanger å bli sett. Noen ganger er det viktig å åpne munnen og kommunisere med andre, helst helseapparatet.

Skrevet

Tror du har et stort poeng der. Det er veldig mange som går rundt og forlanger å bli sett. Noen ganger er det viktig å åpne munnen og kommunisere med andre, helst helseapparatet.

Kommunisere. Med helseapparatet.

Fascinerende hvordan dette ofte foreslås som løsning på alle problemer her i livet som ikke er åpenbart konkrete eller fysiske.

For noen funker det kanskje bedre å kjøpe seg ei lita hytte på landet, kjøpe seg noen hunder og melde seg inn i en bokklubb.

Skrevet

Kommunisere. Med helseapparatet.

Fascinerende hvordan dette ofte foreslås som løsning på alle problemer her i livet som ikke er åpenbart konkrete eller fysiske.

For noen funker det kanskje bedre å kjøpe seg ei lita hytte på landet, kjøpe seg noen hunder og melde seg inn i en bokklubb.

Tror du det hjelper å melde seg inn i en bokklubb når man har tenkt på å kjøre inn i fjellveggen? Er det ikke da på tide å søke hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...